خبرگزاری رسمی روسیه: یمنی ها صبحانه پهپاد آمریکایی می خورند!/ شبه‌نظامیان حوثی یمن از یک سیستم دفاع هوایی 2K12 Kub مدرن شوروی استفاده کردند

حوثی ها یک ریپر را بر فراز صعده، شمال غربی یمن منفجر کردند. اسپوتنیک نوشت که شبه‌نظامیان برای انجام این کار از یک سیستم دفاع هوایی 2K12 Kub مدرن شوروی استفاده کردند. معروف است که حوثی ها از پدافند هوایی مدرن Kub برای شلیک موشک های رهگیر فاتر-1 ساخت یمن استفاده کرده اند.

خبرگزاری رسمی روسیه: یمنی ها صبحانه پهپاد آمریکایی می خورند!/  شبه‌نظامیان حوثی یمن از یک سیستم دفاع هوایی 2K12 Kub مدرن شوروی استفاده کردند

خبرگزاری رسمی روسیه، اسپوتنیک، نوشت: شبه‌نظامیان حوثی یمن اکنون بیش از یک چهارم میلیارد دلار پهپاد جنرال اتمیکس MQ-9 Reaper - پهپاد منتخب پنتاگون برای بمباران افراد قهوه‌ای پوست فقیر را سرنگون کرده‌اند. به گفته حوثی ها، آخرین شلیک ریپر شنبه گذشته در حالی رخ داد که در حال انجام فعالیت های جمع آوری اطلاعات بر فراز استان مارب در مرکز یمن بود.

ریپر، (پهپاد صوتی دیجیتال) آسیب دیده حداقل هشتمین پهپاد آمریکایی 32 میلیون دلاری است که از نوامبر گذشته توسط حوثی ها مورد اصابت قرار گرفته است.

در 4 اوت، حوثی ها یک ریپر را بر فراز صعده، شمال غربی یمن منفجر کردند.

اسپوتنیک نوشت که شبه‌نظامیان برای انجام این کار از یک سیستم دفاع هوایی 2K12 Kub مدرن شوروی استفاده کردند. معروف است که حوثی ها از پدافند هوایی مدرن Kub برای شلیک موشک های رهگیر فاتر-1 ساخت یمن استفاده کرده اند.

در 29 مه، حوثی‌ها یک ریپر بی‌نشان را که احتمالاً متعلق به سیا بود، بر فراز مارب منهدم کردند و فیلم‌هایی از رزمندگان صندل‌پوش در بالای پهپاد سرنگون شده منتشر کردند.

در 24 مه، حوثی ها یک MQ-9 را بر فراز صنعا، پایتخت یمن سرنگون کردند.

در 17 مه، ریپر دیگری بر فراز مارب منهدم شد.

در 27 آوریل، حوثی ها یک MQ-9 را در استان صدعا در شمال غربی یمن سرنگون کردند.

در 19 فوریه یک پهپاد ریپر بر فراز شهر الحدیده در غرب یمن منهدم شد.

در 8 نوامبر 2023، یک پهپاد ریپر نیروی هوایی ایالات متحده بر فراز دریای سرخ سرنگون شد.

حوثی‌ها سه پهپاد ریپر دیگر را بین سال‌های 2017 تا 2019 به همراه مجموعه‌ای از دیگر تسلیحات ساخت ناتو در طول تلاش‌های آمریکا برای کمک به ائتلاف خلیج فارس برای تضعیف قدرت شبه‌نظامیان و بیرون راندن آنها، سرنگون کردند.

منبع: جماران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد