نشریه پولیتیکو:

بایدن به متحدانش گفته نتانیاهو قصد توقف حملات به لبنان را ندارد

نشریه پولیتیکو جمعه شب خبر داد که رئیس‌جمهور آمریکا به معتمدان و متحدان خود گفته است که نتانیاهو قصد کاهش تنش‌ها با لبنان را ندارد.

 بایدن به متحدانش گفته نتانیاهو قصد توقف حملات به لبنان را ندارد

تنها چندی پس از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، جنگنده‌های ارتش اسرائیل ضاحیه بیروت را هدف قرار دادند. به گزارش رسانه‌ها رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۳۰ حمله به جنوب بیروت انجام داده است.

نشریه پولیتیکو در گزارشی مدعی شد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته در گفتگو با معتمدان و متحدان گفت که بر این باور است که نتانیاهو حاضر به توقف تنش‌ها با حزب‌الله لبنان نیست.

این نشریه همچنین افزود که بایدن به خاطر شکست طرح آتش‌بس احساس «استیصال» می‌کند. پولیتیکو به نقل از دو منبع آگاه اظهار داشت که رئیس‌جمهور آمریکا احساس می‌کند که نتانیاهو وی و وزیر خارجه آمریکا را با تغییر متوالی مواضع خود در قبال پیشنهاد آتش‌بس با حزب‌الله «تحقیر» کرده است.

نتانیاهو ابتدا به مقامات آمریکایی گفت که از توقف درگیری‌ها با لبنان حمایت می‌کند،، اما پس از اعلام عمومی طرح آتش‌بس آن را رد کرد. وزارت دفاع آمریکا مدعی شده است که این کشور از حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت مطلع نشده بود و در آن دخالتی نداشته است.

این در حالی است که به گزارش خبرگزاری فرانسه جو بایدن پس از حملات اسرائیل دستور داده که نیرو‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا «بر حسب لزوم» با هدف ارتقای بازدارندگی، اطمینان از محافظت از نیرو‌ها و حمایت از تمامی اهداف آمریکا با وضعیت تطبیق داده شوند.

حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی اعتراض جهانیان را به همراه داشته است، تا جایی که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اظهار داشت که نمی‌توان در زمینه توقف نتانیاهو روی ایالات متحده حساب کرد.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد