پارک‌های موضوعی به کمک سیل‌زدگان‌ می‌روند

با سپری کردن یک روز شاد با کودکان و نوجوانان خود در مجموعه‌های تفریحی هلدینگ ایران‌فان به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان کمک کنید.

پارک‌های موضوعی به کمک سیل‌زدگان‌ می‌روند

با تصمیم هیأت مدیره هلدینگ تفریحی-گردشگری ایران فان و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و انسانی این شرکت و به منظور یاری رساندن به هموطنان سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان - کرمان و هرمزگان کل درآمد مجموعه‌های پنج‌گانه این هلدینگ در سطح شهر تهران در روز دوشنبه مورخ ۹۸.۱۱.۱۴ (همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر) به کمک به سیل زدگان اختصاص می‌ یابد.

لذا از عموم مردم عزیز دعوت می‌شود در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸ همراه با اعضای خانواده و دوستان خود از مجموعه‌های ایران فان بازدید و استفاده نمایند و ضمن مشارکت در اقدام خداپسندانه کمک به هموطنان مردم سیل زده شرق کشور یک روز شاد و به یاد ماندنی را در مجموعه‌های شگفت انگیز و منحصر به فرد ایران فان سپری کنند.

ایران فان بزرگترین هلدینگ تفریحی کشور با بیش از ۸ مجموعه تفریحی در سطح تهران شامل: ژوراسیک پارک تهران، هیومن پارک، دکترلند، رویا پارک، پارک حشرات غول پیکر، سورتمه دربند، مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه تفریحی بوستان نهج البلاغه فاز ۲ است.
علاقه مندان می‌توانند یا به صورت حضوری و یا از طریق سایت www.iran-fun.ir اقدام به خرید کرده و با این اقدام به هموطنان سیل زده خود در سیستان و بلوچستان کمکی هر چند ناچیز داشته باشند.

روابط عمومی ایران فان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها