بازدید سرپرست حجاج ایرانی از مرکز پزشکی مدینه

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با وجود تبلیغات منفی درباره احتمال شیوع برخی بیماری ها در مناسک حج امسال، شاهد وضعیتی بسیار آرام و مطلوب در میان زائران ایرانی هستیم.

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از مرکز پزشکی مدینه

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بازدید از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران در مدینه با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تنها 5 زائر ایرانی برای درمان به بیمارستان های سعودی منتقل شده اند، افزود: 3 بیمار، معالجه و مرخص شدند و 2 بیمار دیگر که تحت درمان هستند، در چند روز آینده مرخص می شوند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با تدابیر اندیشیده شده در صورت لزوم، زائران بیمار به مراکز درمانی کشور میزبان منتقل می شوند و در فرآیند درمان بیماران تاکنون همکاری خوبی وجود داشته است.وی افزود: در این چند روزه مشکل خاصی نداشته ایم و مجموعه کارگزاران حج نیز تلاش می کنند تا زائران به راحتی اعمال خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه با قدردانی از دکتر مرعشی رئیس و دکتر کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر و همه همکاران این مرکز برای راه اندازی بیمارستان مدینه منوره در مدت بسیار کم، گفت: بیمارستان مدینه با وجود تأخیر ایجاد شده به خوبی تجهیز شده و آماده ارائه خدمت به زائران است.

قاضی عسکر افزود: 60 تن داروی حمل شده به عربستان ترخیص شده است و در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب ها قرار می گیرد و امیدواریم که زائران در پایان مناسک حج با آرامش خاطر و سالم به میهن اسلامی باز گردند.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها