روایتی از غربت غریبانه مادر شهید «اردویی»؛ غم هجران به سر آمد

مادر شهید اردویی پس از ۴۱ سال بستری بودن در بیمارستان روانپزشکی رازی در غربت و تنهایی به فرزند شهیدش پیوست.

روایتی از غربت غریبانه مادر شهید «اردویی»؛ غم هجران به سر آمد

بر خاک سرزمینم که به واسطه رشادت شهدا و ایثارگران با صلابت است و آوازه امنیت و استقلالش در سراسر دنیا طنین‌انداز شده بوسه می‌زنم؛ بر دستان مادرانی بوسه می‌زنم که فرزندانشان را در اوج دلتنگی به استقلال کشور بخشیدند؛ آری ایران به واسطه زلالی اشک مادران شهدا در هجران فرزند به 40 سالگی خود رسیده است. این دلتنگی برای فاطمه صمدی مادر شهید «جمشید اردویی» به قیمت غربت و تنهایی سپری شد و این مادر شهید پس از گذشت 41 سال که در بیمارستان روانپزشکی رازی بستری بود امروز مهمان سفره اطعام فرزند شهیدش شد و دعوت حق را لبیک گفت.

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری در مراسم تدفین این مادر شهید با اشاره به لزوم تکریم مادران شهدا اظهار داشت: مادران شهدا، مادران این سرزمین هستند که برای حفظ استقلال کشور از عزیزان خود گذشتند.

وی ادامه داد: مادر شهید اردویی فرزندش را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی قربانی کرد، دختر و همسر ایشان نیز فوت شده بودند و این مادر شهید غریبانه در گوشه بیمارستان روزگار سپری می‌کرد که هر ساله توفیق دیدار ایشان را داشتم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری با اشاره به فوت این مادر شهید خاطرنشان کرد: مادر شهید اردویی به فرزند شهیدش پیوست و در حد توان نگذاشتیم که تدفین مادر شهید در غربت برگزار شود که مردم شهیدپرور نیز ما را همراهی کردند.

نصرالله در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا ضروری است و نباید اجازه دهیم مادران شهدا همچون مادر شهید اردویی در غربت و تنهایی روزگار بگذرانند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها