یوسفی‌نژاد: هندبال ایران توانایی کسب مدال را دارد/ خودم در سوئیس و دلم در اندونزی است

لژیونر هندبال ایران گفت: به نظر من تیم ملی فعلی ایران می‌تواند در بازی‌های آسیایی به مدال برسد.

یوسفی‌نژاد: هندبال ایران توانایی کسب مدال را دارد/ خودم در سوئیس و دلم در اندونزی است

تیم هندبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا وارد دهکده‌ این بازی‌ها در جاکارتا شده است. تیم ایران قبل از اندونزی در مالزی اردویی تدارکاتی برپا کرد و قرار است در روزهای باقی مانده تا مسابقات، تمرینات خود را در دهکده بازی‌ها ادامه دهد.

تیم ملی هندبال ایران لژیونرهای زیادی دارد، اما همه آنها نمی‌توانند تیم ایران را در بازی‌های آسیایی جاکارتا همراهی کنند که یکی از این بازیکنان تاثیرگذار امین یوسفی‌نژاد است. او عضو تیم کرنیس لوزرن سوئیس است و در حال حاضر همراه با تیمش در شهر بازل در یک تورنمنت حضور دارد.

یوسفی‌نژاد که از جوانان آینده‌دار و تاثیرگذار تیم ملی هندبال ایران است درمورد عدم حضورش در ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: من خودم در سوئیس هستم و دل در اندونزی و کنار ملی‌پوشان است. از اینکه نتوانستم تیم ملی کشورم را در این مسابقات همراهی کنم بسیار ناراحتم.

وی خاطرنشان کرد: به خوبی می‌دانم که مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ما بتوانیم تیم ملی را همراهی کنیم، اما مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم کرنیس لورزن اجازه این کار را به من ندادند. بدون شک اگر همه لژیونرها می‌توانستند تیم ملی را کمک کنند شرایط برای ایران خیلی بهتر می‌شد، اما با این حال بازهم معتقدم که ایران تیم بسیار خوبی دارد.

لژیونر هندبال ایران عنوان کرد: با برخی از بازیکنان در ارتباط هستم و به خوبی می‌دانم که چه تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند. فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ایران را امسال می‌توانیم روی سکوی بازی‌های آسیایی ببینیم. بازیکنان ایران حالا همگی باتجربه هستند و قطعاً برای موفقیت ایران کم‌کاری نخواهند کرد.

مسابقات هندبال آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 13 تیم از 22 مرداد ماه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه A مسابقات با مالزی و قطر همگروه است و در نخستین دیدار خود 24 مرداد ماه به مصاف مالزی می‌رود.

منبع: فارس

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها