مرگ عجیب متهم قبل از بازداشت

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی از سقوط و مرگ عجیب مردی خبر داد که از ترس بازداشت خودش را از از طبقه چهارم به پایین پرت کرده بود.

مرگ عجیب متهم قبل از بازداشت

سرهنگ عباس واعظی گفت: روز گذشته فردی به این کلانتری مراجعه و درخواست کرد برای اجرای حکم جلب دریافتی‌اش یک مأمور به آدرس متشاکی بفرستند و بعد از اعزام مأمور خود شاکی نیز همراه او رفت تا متهم خود را جلب کند.

وی افزود: با مراجعه مأمور و شاکی به محل، زنگ متشاکی زده شد و متشاکی که باید ۲۰ میلیون تومان دیه به‌دلیل ضرب و جرح به شاکی می‌داد با دیدن شاکی و مأمور هیچ جوابی نداد تا اینکه مأمور متعاقب این موضوع زنگ خانه مدیر ساختمان را زد و مدیر ساختمان نیز درب را روی مأمور باز کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از باز شدن درب ساختمان، مأمور و شاکی هر دو به طبقه چهارم ساختمان که منزل متشاکی در آن بود مراجعه کردند و مشخص شد درب آکاردئونی با استفاده از دو قفل بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه مأمور حدس می‌زد متشاکی قصد رفتن به پشت‌بام از طریق بالکن یا پنجره خانه را داشته باشد، اظهار داشت: وقتی مأمور به پایین ساختمان و کوچه نگاه انداخت متوجه شد متشاکی خودش را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کرده و بعد از سر رسیدن موتور اورژانس با وجود انجام احیای اولیه فوت کرد.

به گفته سرهنگ واعظی، موضوع به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد و خانواده فرد نیز مراجعه و تحقیقات اولیه از آنها نیز انجام شد.

بنابراین گزارش، پرونده به داسرا ارسال و جسد نیز بنابر دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: برنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها