پسر جوان سر بریده پدرش را در تشت حمام گذاشت

جوان مجردی که با پدر و مادرش زندگی می‌کرد، به دلیل نامعلومی پدرش را کشت و سر بریده او را درون لگن پلاستیکی حمام گذاشت.

پسر جوان سر بریده پدرش را در تشت حمام گذاشت

این حادثه وحشتناک، اوایل بامداد روز گذشته در توس ۶۵ هنگامی به وقوع پیوست که دختری پدر و مادرش را به منزل خودش دعوت کرد، اما مرد ۶۲ ساله کارگر که شب هنگام از سر کار به منزلش بازگشته بود، از همسرش خواست اجازه دهد او استراحت کند و به منزل دخترش نرود، زن میان سال هم پذیرفت، چرا که می‌دانست شوهرش بسیار خسته از سر کار آمده است.

فجیع‌ترین جنایت در مشهد؛ پسری‌ سربریده پدرش‌ را در‌تشت حمام‌گذاشت!

در حالی این زن راهی منزل دخترش شد که تصور می‌کرد پسرش نیز حوصله رفتن به مهمانی را ندارد.

چند ساعت بعد، زن میان سال در حالی منزل دخترش را ترک کرد که شب از نیمه گذشته بود.

او به خیابان توس ۶۵ وارد شد، اما هرچه در زد هیچ کس در حیاط را باز نکرد. او به ناچار کلید در حیاط را بیرون آورد و داخل منزل رفت، ولی ناگهان فریاد دلخراشش همسایگان را به کوچه کشید.

پیکر غرق در خون شوهرش درون حمام افتاده بود و سر بریده اش نیز داخل تشت پلاستیکی قرار داشت. چند دقیقه بعد با حضور نیرو‌های انتظامی و قاضی ویژه قتل عمد در محل وقوع جنایت، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که پسر جوان پیرمرد مرتکب این جنایت وحشتناک شده و از محل گریخته است، بنابراین به دستور مقام قضایی، گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختندکه در نهایت شامگاه روز گذشته این پسر جوان دستگیر شد.

منبع: خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    حتماباید قتلی اتفاق بیفتد تا این اولادای معتادو جمع کنن .دادگاه وقاضی چرا نباید به اختلافات خانوادگی ورودنکند .هان

  • و.س.
    3

    پناه بر خدا! واقعا برخی را چه میشود این روزها؟! حالا اگر کشته شدن بر اثر ضربه ، هل دادن و این گونه موارد میبود باز میشد گفت یا خشم آنی بوده ولی اینکه سر را هم بریده آن هم سر پدر...واقعا چگونه کسی می تواند تا این حد بی رحم باشد؟!

  • ارمین
    0

    اینم اثار تخصیص بودجه های میلیاردی به سازمانهای متولی فرهنگ اسلامی . جز قصر سازی و ایجاد تشکیلات اداری و نیز راه اندازی شبکه های ماهواره ای که به سایر ادیان توهین و برچسب میزند کاری ازدستشون برمیاد . جامعه به مرز جنون رسیده و بی شک این اتش خرمن بیخیالان متولی بهشت وجهنم ملت رو خواهد گرفت .

  • ن
    0

    سرپسرروهم باید برید

    نظرات شما -
    • 📰
      0

      والله مرتکبین این گونه قتل ها باید زجر کش شوند تا آرزوي مرگ کنند و در آخر هم دقیقا" به همان صورتی که قتل انجام داده اند قصاص شوند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها