لحظه وقوع تصادف مرگبار در اتوبان قم-تهران/ ویدئو

تصادف اتوبان قم-تهران یک کشته برجای گذاشت. این تصادف بالگرد اورژانس را برای امداد رسانی به پرواز در آورد.

لحظه وقوع تصادف مرگبار در اتوبان قم-تهران/ ویدئو

مقارن ساعت ۱۶:۳۰ امروز برخورد شدید دو خودرو در محور اتوبان قم-تهران حدود کیلومتر ۴۰ به اورژانس ۱۱۵ استان اعلام گردید که پس از حضور عوامل اورژانس درمحل مشخص گردید که حادثه باعث فوت ۱ نفر درمحل ومجروحیت شدید 2 نفر دیگر (اقا وخانم) شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعلت وخامت حال مجروحین این تصادف علاوه بر آمبولانس زمینی، بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام شد. یکی از مجروحین این تصادف که خانمی جوان بود با عملیات احیاء به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد

وی افزود: این حادثه باعث ترافیک نسبتا سنگینی در اتوبان قم تهران شد که اعزام بالگرد و انتقال سریع مجروحین توسط اورژانس هوایی از محل و در نتیجه پاکسازی محل حادثه در کمترین زمان ممکن کمک شایانی به روان سازی سریعتر و عادی سازی تردد در اتوبان گردید.

منبع: رکنا

38

حجم ویدیو: 1.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    این لحظه وقوع بود .. مغز فندقی ؟!!

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بیشتر تبلیغات مهم است تا چیز دیگر متاسفانه مردم همه جا سرکارند

  • سید محمد موسوی
    0

    باسلام گرمی هوا راننده زحمتکش را بد نام می نماید موتور ماشین خودش 50درجه حرارت تولید می نماید هواهم درکویر 60درجه تولید می شود انسان هم خودش 30درجه تولید می کند جمعا می شود140درجه گوشت هم درکمتر ازاین درجه پخته می شود .

  • علی اقا
    0

    عاقبت کسانی که به شرعیات و مذهب پایبند نیستند و به شرعیات و مذهب و پیامبر خدا و قران فحش میدهند و طرفدار فساد و غرب گرایی هستند همین است ببینید چگونه خداوند از آنها انتقام میگیرد.خداوند در کمین آنها نشسته و اینگونه آنها را صید میکند و به اعماق جهنم میفرستد .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پناه بر خدا میبریم، واقعا گناه داره این حرفها، شما مگر میدونید؟!!!

    • ح
      0

      جناب حضرت دانیال تو کی هستی که به خودت اجازه میدی اولا قضاوت بیجا کنی دوما حکم صادر کنی به جای خداوند،چرا اینقدر مغز فندقی تشریف دارید؟؟یه کودک ۲ماهه هم شاید بر اثر یه بیماری فوت بشه،اونم گناهکاره؟علی انصاریان و میناوند و هزاران جوان بیگناه هم براثربیماری یا سوانح از بین رفتن،هیچکس الان تو این صحنه نبوده که چطور این حادثه دلخراش ایجاد شده جز خود خداوند،لطفا به جای خدا نه زر بزن نه حکم صادر کن

    • بینام
      0

      بابا علی آقا یک چیزی گفت ولی قبول کنید که از دین یک کم فاصله گرفتن مردم .پس تا حدودی هم بی ربط نگفته اینها همه نتیجه اعمال خودمان است .پس با خدا باشید واگر چنین اتفاقی هم برای هرکدام مان افتاد خدا را شکر کنیم .خداوند رحمتشان کند واگر مصدوم شدن خداوند زود تر شفا دهد و به بازماندگانشان صبر دهد و خدا از این گرفتاری ها قسمت کسی نکند .واقعا سخت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها