قمه‌کشی اراذل و اوباش در نزدیکی تئاترشهر تهران/ ویدئو+18

محیط پیرامونی مجموعه تئاترشهر بعدازظهر جمعه (هشتم بهمن ماه) برای چندمین بار پیاپی تبدیل به محل ضرب و شتم و قمه کشی اراذل و اوباش در فجیع‌ترین شکل ممکن طی ماه‌های اخیر شد.

قمه‌کشی اراذل و اوباش در نزدیکی تئاترشهر تهران/ ویدئو+18

تعدادی از خلافکاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش که طی سال‌های اخیر به صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهار راه ولیعصر و محیط پیرامونی تئاتر شهرمزاحمت‌های پی در پی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده‌اند، بعد از ظهر روز جمعه هشتم بهمن ماه برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاورتِ درِ ورودی تالار چهارسو(یکی از سالن‌هایِ مجموعه تئاتر شهر) رقم زدند.

در این نزاع خیابانی که این بار با ضرب و شتم شدیدتر و فجیع‌تری صورت گرفت، تعدادی از خلافکاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به یک قمه کشی و چاقوکشی شدیدتری شد. 

فضای این ضرب و شتم به حدی بود که شدت آن باعث وارد آمدن جراحات فراوانی به طرفین دعوا شد. البته بعد از دقایقی با حضور سریع یگان امداد نیروی انتظامی ضاربان دستگیر و افرادی که با جراحت‌ های شدیدی روبه رو شده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.

وقوع این درگیری خیابانی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در حالی صورت گرفت که تماشاگران نوبت اول اجرای نمایش «احتمالات» در تالار چهارسو مشغول تردد برای ورود به داخل مجموعه بودند که این اتفاق بار دیگر شرایط نامطلوبی را به لحاظ روانی برای آنها رقم زد.

پیش از این نیز نزاع‌های خیابانی متعددی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در آغاز و پایان اجرای آثار نمایشی از جمله ضرب و جرح با قمه، چاقو و حتی تیراندازی نیز اتفاق افتاده بود.

طی ماه‌های اخیر با تشدید حضورخلافکاران و بحرانی شدن اوضاع محیط بیرونی تئاتر شهر، از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی و مدیریت مجموعه تئاتر شهر رایزنی‌های مستمری با مدیران شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ضرورت تعیین حریم تئاتر شهر و پاکسازی محیط پیرامونی مجموعه صورت گرفته است.

حجم ویدیو: 8.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16 | دانلود ویدیو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    2

    اینکارها بقصد تعطیلی تئاتر شهر می باشد.

  • ناشناس
    3

    پس پلیس این وسط کارش چیه؟؟؟؟

  • 2

    اصلا چرا پلیس شدن؟؟

  • احمق ها تمامی ندارند
    3

    هنوزم پیدا میشن یه عده احمق که توی پنجاه سال پیش زندگی میکنن و قمه میکشن ؟ کی میخوایم مدرن باشیم ؟ کی میخوایم کارهای عصر دیوانگی رو بگذاریم کنار ؟ عقل رو به هرکس داده خدا برای این بود اول فکر کنه بعد عمل کنه ، اصلا فکر میکنن این قمه کش ها و به اصطلاح لاتای خیابونی ؟ بزنی یکیو ناقص کنی مثلا شاخی ؟ مثلا بهت میگن واااییی چقدر تو خوبی مرسی ازت بیشتر قمه بکش ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والا 50 سال پیش هم به این ناجوری نبود پنجاه سال پیش خط می انداختن الان به قصد کش میزنند وای وای تهران را این لاتها برداشته

  • محمد
    1

    اینها باید به حبس های طویل المدت مثلا ۳۰ سال محکوم شوند آنهم انفرادی با حداقل جیره غذایی تا از لحاظ بدنی تحلیل برن.

  • ناشناس
    1

    ولشون کنین بمیرن اگه نمردن با قمه مثله شون کنین تیکه هاشون رو همونجا آویزون کنین

  • ناشناس
    0

    متاسفانه پلیس و قوه قضاییه مدتهاست در مبارزه با این متخلفین انفعالی عمل میکنند، بعد از ظهر شبکه تهران را ببینید هر روز تعداد زیادی از اینها که دستگیر شده اند را نشون میده ولی بعد از چند روز ظاهرا آزاد میشن، طرف ۱۵ بار دستگیر و آزار شده بابت قمه کسی و ایجاد رعب و وحشت ولی با وثیقه دوباره آزاد شده، ظاهرا قوانین مجازات اسلامی فقط برای مبارزه با دختران و زنان بابت بدحجابی هست و اجرا میشه نه دزدان و گردنکشان زورگیر و قمه بدست.

  • م
    0

    وقتیکه به پلیس 110 بار میگی فلان جا پاتوق و بازار مواد فروشاست ولی انگار ن انگار و تز اون بدتر وقتی موادفروش با مرخصی از زندان در حال فروش مواد از این بهتر نمیشه مجلس باید تصویب کنه حمل اسلحه ازاد بشه اینجوری فایده نداره

  • ایرانی
    0

    زخمی ها چرا بردی بیمارستان از جیب کی پول مداوا ارذال پرداخت میکنید همانجا میماندن تا بمیرن بنفع ایران و ملت است

  • علی
    1

    اینها باید چند سال در مزارع کشاورزی یا در معادن به کار گرفته شوند تا برای مملکت مفید باشند و انرژی آنها در جهت مثبت بکار گرفته شود زندان و غذای مفت علاج کار آنها نیست.

  • ناشناس
    0

    اینا انگل اجتماع هستن باید به یه طریقی سربه نیست شوند

  • بنده خدا
    0

    بهترین راهکار سلول انفرادی تاریک

  • ناشناس
    0

    باید حکم تیر شان را بدهند همانجا تو خیابان بزنند بکشند چند تا را بزنند بکشند بساط جمع میشه اگر از اول با مواد فروشها هم این کار را می کردن الان این همه بدبختی نبود شده جنگل

  • سید
    0

    نیروهای لباس شخصی این ها را برای جمع آوری تاتر راه اندازی می کنند. آتش به اختیار یعنی این...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد