پلمب کارگاه تولید زعفران قلابی در پایتخت

ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ یک کارگاه تولید و پخش زعفران قلابی را پلمب کردند.

پلمب کارگاه تولید زعفران قلابی در پایتخت

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از طریق منابع خبری اخبار و اطلاعاتی را درباره فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب به دست آورده و متوجه شدند که این افراد اقدام به تولید و توزیع زعفران تقلبی کرده و از این طریق درآمد قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات با مقام قضایی هماهنگی های لازم انجام و مجوزهای مربوطه دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران به محل کارگاه این افراد در یکی از مناطق جنوبی تهران رفته و در حالی که متهمان قصد انتقال زعفران های قلابی به دیگر استان ها را داشتند، آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازدید قرار گرفت که در جریان آن 12 کیلوگرم زعفران تقلبی، تعداد زیادی بسته بندی تقلبی، مقادیری رنگ خوراکی و ... از محل کشف و ضبط شد. این محل با دستور قضایی پلمب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد اعتراف کردند که قصد داشتند زعفران های قلابی را به وسیله قطار به دیگر استان ها برده و در آنجا با قیمت زعفران واقعی به فروش برسانند.

به گفته وی، برای دو متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل شده و این افراد به همراه اقلام کشف شده و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها