مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری مهریز:

آتش‌ سوزی در سوله‌ های بازیافت لاستیک مهریز خسارت جانی نداشت

مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری مهریز گفت: آتش‌سوزی در چند سوله بازیافت لاستیک های فرسوده و مخزن ۶ هزار لیتری سوخت در حومه این شهر مهار شد و خسارت جانی نداشت.

آتش‌ سوزی در سوله‌ های بازیافت لاستیک مهریز خسارت جانی نداشت

سید محمد حسینی، افزود:  این حادثه شنبه‌‍ شب در ابتدای شهر مهریز به کرمان جنب یکی از نمایندگی های خودروی مهریز  اتفاق افتاد که ماموران آتش‌نشانی شهرستان بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام حادثه شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه سه سوله با کاربری انباشت انواع لاستیک‌های مستعمل خودروهای سبک و سنگین و  مخزن‌ سوخت ۶ هزار لیتری وجود داشت که در زمان حضور ماموران آنها به‌ طور کامل دچار آتش‌سوزی شده بود.

مسئول واحد آتش‌نشانی مهریز با بیان اینکه شعله‌های آتش به‌ سرعت در حال گسترش و سرایت به‌ مکان های  مجاور بود، نیروهای عملیاتی بی درنگ با استفاده از لوله‌های آب‌رسانی و تجهیزات کامل از چند سمت آتش را محاصره و با تلاش آن را خاموش کردند.

 حسینی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی گسترده خسارت جانی در پی نداشت بیان کرد: علت وقوع حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است و آتش‌نشانان عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل را انجام دادند که سایر موارد اطلاع رسانی می‌شود.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد ماموریت از سوی ماموران آتش‌ نشانی مهریز صورت گرفته است  و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری  جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها