ماجرای سقوط یک نفر از پل شناور عنافچه چه بود؟

سرپرست فرمانداری شهرستان باوی توضیحاتی درخصوص سقوط یک نفر از روی عرشه پل شناور دهستان عنافچه در رودخانه کارون ارائه کرد.

ماجرای سقوط یک نفر از پل شناور عنافچه چه بود؟

احمدرضا صفری گفت: حوالی ساعت ۲۲ شنبه شب، یکی از اهالی شهرستان کارون به همراه یکی از دوستان برای تفریح به دهستان عنافچه حضور می‌یابد.

وی افزود: این فرد دچار حادثه شده به علت سقوط در رودخانه کارون، مقطع شهرستان باوی غرق می‌شود و با تلاش غواصان، حوالی ساعت ۲۰ دیشب، جسد بی جانش پیدا شد.

صفری ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان فرد غرق شده، ادامه داد: تحقیق‌های پلیس برای کشف علت سقوط وی ادامه دارد و اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی سقوط یک نفر حین عبور از روی پل شناور عنافچه بر روی رودخانه کارون، صحت ندارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان باوی درخصوص نتایج پیگیری برای تکمیل پل ثابت در این منطقه گفت: حدود ۲ هفته قبل با دستور استاندار ویژه خوزستان، معاون عمرانی استاندار، معاون برنامه و بودجه استاندار و همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان از محل ساخت پل عنافچه بازدید کردند و تصمیم‌هایی برای تامین اعتبار آن مصوب شد.

به گفته صفری، در حال حاضر این طرح ۱۶.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس برنامه ریزی‌های فنی انجام شده، انتظار می‌رود عملیات ساخت این پل در اواخر سال ۱۴۰۲ به پایان برسد، البته در صورت تسریع در تامین اعتبار و افزایش آن، بهره برداری از آن زودتر از موعد پیش بینی شده انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها