۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس در بازرسی از یک تریلی، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "برون" شهرستان فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک تریلی مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه اخبار و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

کشف بیش از ۲۴ تن برنج قاچاق در فردوس

سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز گفت: ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان فردوس کشف شد.

وی اظهار کرد: ماموران پاسگاه باغستان شهرستان فردوس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

شجاعی‌نسب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج پاکستانی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها