سارق زورگیر در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر موتورسیکلت ، در کمتر از ۲۴ ساعت ، در این شهرستان خبر داد.

سارق زورگیر در کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت موتورسیکلت به روش زورگیری در شهر کاشان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند هویت یک دزد حرفه‌ای زورگیر را شناسایی و با هماهنگی قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت، وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به کشف موتورسیکلت مسروقه خاطرنشان کرد: متهم پس از بازسازی صحنه جرم در تحقیقات تکمیلی ماموران ، به بزه انتسابی اعتراف کرد.
وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ کاکاوند ادامه داد: سرقت‌های کاشان در پنج ماه گذشته در سال جاری نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش یافته که ۷۰ درصد آنها سرقت‌های خرد از باغ‌ها، سیم‌های برق و مخابرات است.
وی همچنین از افزایش ۱۲ درصدی کشف سرقت‌ها در شهرستان کاشان از ابتدای امسال تا پایان مرداد به نسبت مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: دستگیری سارقان نیز در این مدت چهار درصد رشد داشته است.
کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان، با مساحت ۴۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست وهشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هموطن
    0

    درود بر پلیس امنیت کشور خداوند این کار شبانه روزی پلیس ذخیره آخرت شان قرار دهد خداوند حافظ پلیس وامنیت خانواده هایشان باشد. اما کار پلیس و پشتکار آنان بستگی به خورد قاطع قاضی دارد اگر پلیس تحویل مجرم به دادگاه و قاضی خدای نکرده از روی ترس انتقام مجرم یا رشوه ازاد کند پلیس دیگر روحیه برخورد با مجرمان نخواهد داشت باید قاضی بویژه با زورگبران و اراذل واوباش ها برخورد کند تا دست عبرتی باشد برای دیگران

  • ناشناس
    0

    بله دوران سرقتهای زور گیرانه گذشته مگه عصر حجره بحمدولله پیشرفت کردیم سارق بایداون بالا بالا ها بنشیند وبا خدم وحشم هزاران میلیاردی بدزدو فرش قرمز برایش بگسترند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها