دستگیری باند خانوادگی سرقت پسته در اردکان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری باند خانوادگی سرقت پسته خبر داد و گفت: با اجرای طرح های پیشگیری از سرقت پسته، کشاورزان را تا پایان برداشت محصول همراهی خواهیم کرد.

دستگیری باند خانوادگی سرقت پسته در اردکان

سرهنگ مجتبی نظری فردبا اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که همزمان با شروع فصل برداشت پسته آغاز شد، با تلاش ماموران یگان امداد شهرستان اعضای باند خانوادگی ۳ نفره پس از انجام سرقت در مخفیگاهشان دستگیر و در مجموع ۵۰ کیلوگرم پسته سرقتی از سارقان کشف شد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان به دادسرا اعزام شدند.

نظری فرد هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح شهر اردکان عنوان و تصریح کرد: به منظور تداوم امنیت باغات کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح و طرح های مشابه همچنان ادامه دارند و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت دسترنج یکساله شان همراهی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: نقش آفرینی و همکاری مستمر مردم با پلیس در بحث پیشگیری و کاهش جرائم موثر و ضروری است و همچنین تمهیدات و اقدامات خوبی توسط مجموعه انتظامی شهرستان با همکاری سایر سازمان ها و دستگاه قضائی برای پیشگیری از سرقت محصول پسته در حال انجام است.

منبع: پایگاه خبری پلیس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • راستگو
    0

    بدبخت ایرانی برای سیر کردن شکم باید دوزدی کنه چون کم می دوزدن مجرم هستن ولی ملیاردی باشه اختلاس میشه بعد ماست مالی

  • محمود
    0

    اردکان و اردستان از شهرهای واقعا خوب و باکلاس ایران هست. سطح رفاه مردم و درآمد ناخالص شون بالاست.

  • ناشناس
    0

    طبق معمول فقط آفتابه دزدا رو میگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها