تجاوز دختر دانشجو در تهران

هنرمند جوان که متهم است در روزهای کرونایی و پس از تعطیلی خوابگاه های دانشجویی، دختر جوان را به بهانه شیوع ویروس کرونا به خانه اش کشاند و او را آزار داد در دادگاه محاکمه شد.

تجاوز دختر دانشجو در تهران

رسیدگی به این پرونده از اسفندماه سال 98 با شکایت دختر دانشجویی به نام سحر آغاز شد. وی که دانشجوی رشته علوم سیاسی بود به ماموران پلیس گفت : خانواده ام در شهرستان زندگی می کنند. دو سال قبل وقتی در دانشگاه قبول شدم به تهران آمدم و در خوابگاه دانشجویی ساکن شدم. اما به خاطر شیوع ویروس کرونا خوابگاه ها تعطیل شد. من می خواستم به شهرستان برگردم اما بلیط اتوبوس پیدا نکردم.

به همین خاطر با پسر جوانی که در رشته هنر درس می خواند و طراح طلا بود و مدتی قبل او را می شناختم تماس گرفتم. من به او گفتم به خاطر تعطیلی خوابگاه در تهران تنها مانده ام و از او خواستم با ماشین دنبالم بیاید تا چند ساعتی را در خیابان گشت بزنیم. من می خواستم صبح زود و بعد از روشن شدن هوا با اتوبوس به شهرستان محل سکونتم برگردم.

این دختر ادامه داد : پسر جوان با ماشین دنبالم آمد. او به بهانه شیوع ویروس مرا فریب داد. او می گفت اگر ساعت ها در خیابان چرخ بزنیم ممکن است به کرونا مبتلا شویم. او با حرف هایش اغفالم کرد و مرا به خانه اش دعوت کرد اما در خانه اش به زور آزارم داد.

با این شکایت دختر دانشجو به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند.

به این ترتیب پسر جوان بازداشت شد و در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه سحر برای پسر جوان اشد مجازات خواست و گفت : این پسر با حرف هایش مرا فریب داد و به خانه اش دعوت کرد .اما به زور آزارم داد.

انکار تجاوزگر به دانشجو دختر در خانه

وقتی پسر جوان در جایگاه ویژه ایستاد اتهامش را نپذیرفت. وی گفت: سحر خودش با من تماس گرفت و از من کمک خواست. او می گفت برای رفتن به شهرستان بلیط پیدا نکرده است و می خواهد تا صبح در خیابان بماند. او با میل خودش به خانه ام آمد اما نمی دانم چرا صبح روز بعد چنین شکایتی را مطرح کرد. من هنرمندم و هرگز دختر جوان را آزار نداده ام.

این پسر ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: سحر قبلاً با یکی از دوستان من در رابطه بوده و بعد از به هم خوردن رابطه اش با دوست صمیمی ام با من تماس گرفته بود. ممکن است دوستم قبلا او را آزار داده باشد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • زن ایرانی
    0

    چرا این دختر خانم با یک خانم تماس نگرفته و درخواست کمک نکرده؟؟
    یعنی هیچ خانم آشنایی دوستی نداشته؟؟؟
    من که یک زنم این چیزها رو باور نمی‌کنم.....
    ما هم مجرد بودیم ولی هر جایی نمی‌رفتیم و با هر کسی دوست نمی شدیم....

  • ناشناس
    2

    این نحو رابطه جنسی که دختر با پای خودش و بدون جبر و زور به منزل دوست پسرش پای بگذارد نمی تواند تجاوز به عنف باشد! رابطه این دو زنا با رضایت است.

  • ناشناس
    4

    ی دختر چرا باید با نامحرم دور بزند ؟حقش همین بلا بوده سرش اوردن .خودش خواسته حتما باز میخواد به زور زنش شود .خاک تو سر دختر

  • مخاطب
    1

    دخترکه بول هوس اگر نمیخواستیش چرا بهش زنگ زدی و پیشنهاد دادی چرا به خانوادت خبر ندادی ......پس خودت میخواستی ...چشمت کور ...

  • ارشان
    2

    مقصر دختر است.رفتی شب خونه یک پسر جوان چرا؟شما چقدر احمق هستی؟واقعا با چه رویی رفتی و حالا ادعا میکنی که منو ازار داده.تو بیچاره پسر رو ازار دادی تا صبح دختر و پسر جوان در یک خانه مگه میشه ...کاری نکرد و فکر کردی میخواد بهت کتلت بده..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کرونا بود بلیط اتوبوس گیرم نیامد! عجب بهانه جالبی! خب با بزرگتر خانواده خود تماس می گرفتی تا با خودرو شخصی یا خودرو کرایه ای بیایند دنبالت. یعنی اینقدر بی کس و کار هستی که شب بروی منزل هم دانشگاهی تامحرمت بخوابی؟!!! بگو با رضایت خودم با او رابطه برقرار کردم ولی او دروغ گفت با من ازدواج می کند و مرا نگرفت همین!

  • رضا
    1

    مشکل از خود دختره هست
    برای چی رفتی خونه ی یه پسر غریبه !!!

  • دکتر
    0

    چه پسر شیطونی...احتمالا گفته یک افتاب پرست دارم تو خونه که روپایی میزنه برده نشونش بده...خخخ دختره اگه سالم بود خونه پسره تنها نمیرفت.اون دختر دنبال اخاذی کردن هستش قطعا

  • Tina
    4

    مرد تنبلی ول تابی ،زن‌زندگی ازادی

  • سید حسن
    0

    شب شراب نیارزد به بامداد خمار ،،،شوهر پیدا کردن چقدر سسخته با چه حیله ای میخاد نمکدون بشکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد