3 زن و مرد، سارق موبایل مازندرانی ها

دو زن و یک مرد که با تشکیل باند سرقت در شهرستان‌های بابل و بهشهر اقدام به گوشی‌قاپی می‌کردند از سوی پلیس استان مازندران دستگیر شدند.

3 زن و مرد، سارق موبایل مازندرانی ها

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در تشریح این خبر گفت: همزمان با وقوع سرقت‌های متعدد تلفن همراه در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در گلزار شهدای شهرستان بابل و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از این پلیس به شهرستان مورد نظر اعزام شدند.  

وی با بیان اینکه مأموران با یک سری اقدامات و همکاری مردم توانستند سارقان غیربومی را شناسایی کنند، افزود: با توجه به اینکه این مراسم همزمان در شهرستان بهشهر در حال برگزاری بود و سارقان در حال سرقت بودند، مأموران توانستند در یک عملیات پلیسی یکی از سارقان را که زنی جوان بود حین سرقت در تجمع مردم در مصلای شهرستان بهشهر دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در کیف همراه این سارق 10 گوشی سرقتی نیز کشف شد، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند دو نفر دیگر از همدستان متهم را که یک زن و یک مرد بودند در کمتر از 3 ساعت دستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری این 3 گوشی قاپ  و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 206 و کشف 22 دستگاه گوشی سرقتی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به 25 فقره سرقت موبایل در شهرستان  های بابل و بهشهر اعتراف کردند.

سرهنگ قیصری در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و تلاش کارآگاهان، 25 نفر از شاکیان شناسایی و متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. 

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها