سرقت تجهیزات حرفه ای تیر و کمان ورزشکار قزوینی

تجهیزات تیر و کمان علی نصرت آبادی ورزشکار و مربی تیراندازی با کمان استان قزوین به سرقت رفت.

سرقت تجهیزات حرفه ای تیر و کمان ورزشکار قزوینی

 سارقان چهار روز قبل با  شکستن قفل صندوق خودروی شخصی علی نصرت آبادی در شهر مهرگان قزوین تجهیزات حرفه ای تیر و کمان این ورزشکار و مربی با سابقه استان را به سرقت بردند.

آن طور که علی نصرت آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا از قزوین گفته: جمعه سی ام دی ماه پس از انجام تمرین در راه منزل خودرو را به مانند همیشه مقابل مجتمع مسکونی پارک کردم و متاسفانه زمانی که مراجعه کردم قفل صندوق عقب باز شده بود و سارقان تجهیزات حرفه ای از جمله تیر و کمان را به همراه تجهیزات به سرقت بردند.

وی گفت : مراتب سرقت را به پلیس اطلاع دادم و در بازرسی نخست ماموران آگاهی اعلام کردند که احتمالا سارقان دزد قطعات خودرو بودند که پس از ناکامی صندوق عقب را باز کرده و وسایل حرفه ای تیر و کمان را سرقت می کنند.

نصرت آبادی که در کارنامه ورزشی اش عناوین استانی و کشوری دیده می شود، افزود: تجهیزات حرفه ای تیر و کمان به اندازه دست و شرایط فیزیکی کماندار ساخته می شود و بدون شک نمی تواند بار مالی برای سارقان داشته باشد.

ملی پوش لیگ برتری تیم سورنای البرز گفت: دوربین مدار بسته مجتمع مسکونی لحظه سرقت و چهره سارقان را ضبط کرده است. 

سرپرست هیئت تیراندازی با کمان شهرستان البرز عنوان کرد : با تجهیزات تیر و کمان برای مسابقات استانی و رقابت های پیش روی انتخابی تیم ملی تیر و کمان آماده می شدم.

وی گفت : متاسفانه تهیه این تجهیزات در مدت زمانی نزدیک برایم مقدور نیست و چند روزی است که شرایط تمرین برایم مهیا نیست.

نصرت آبادی افزود: قطعا محل خرید و فروش وسایل سرقتی به شکلی نیست که سارقین بتوانند تجهیزات حرفه ای تیر و کمان را بفروشند و البته بار مالی برای سارقان نخواهد داشت.

قصه سرقت تجهیزات حرفه ای تیر و کمان در حالی از سوی علی نصرت آبادی ورزشکار و مربی رشته تیر و کمان استان اعلام شده که تنها یک بار سرقت این وسایل در خبرگزاری ها منتشر شده است .

حدود ده سال قبل بود که کارگر فضای سبز فدراسیون تیراندازی با سرقت سه تیر و کمان گرانقیمت سفر ملی پوشان به مسابقات جهانی کلمبیا را لغو کرد.

البته سارق با اطلاعات پلیسی زمانی که برای فروش تیر و کمان به یکی از کسبه های خیابان منوچهری تهران مراجعه می کند ، به دلیل نداشتن فاکتور فروشنده از خرید تجهیزات خودداری می کند و کارآگاهان پلیس آگاهی با تصاویر به دست آمده از تصاویر دوربین های مداربسته سارق را شناسایی و دستگیر می کنند.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها