2 پسر نوجوان سارق موتورسیکلت‌های گرانقیمت

دو پسر نوجوان که با انتخاب طعمه‌های خود از یک سایت اینترنتی خرید و فروش اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های گرانقیمت در شهرهای مختلف می‌کردند، دستگیر شدند.

2 پسر نوجوان سارق موتورسیکلت‌های گرانقیمت

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح این خبر گفت: مدتی قبل دو پسر 15 و 16 ساله در یکی از میادین شهر با زورگیری از یک کودک کار، گوشی تلفن همراه او را سرقت کردند و متواری شدند.

پس از شکایت درباره این سرقت، تحقیقات آغاز شد و مأموران در زمان رصد فضای مجازی در یک سایت خرید و فروش با شماره تلفن همراه سرقت شده این کودک در حالی مواجه شدند که زیر آگهی فروش یک موتورسیکلت آمده بود.

این مقام آگاه به تحقیقات گسترده مأموران در این زمینه اشاره کرد و افزود: در نهایت با اقدامات فنی انجام شده، دو نوجوان سارق شناسایی و در عملیاتی منسجم توسط مأموران دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند با زورگیری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه کودک کار کرده‌اند و پس از آن در یک سایت، موتورسیکلت‌های گرانقیمت را شناسایی کرده و با حضور در شهر موردنظر برای مشاهده و خرید موتورسیکلت، با سوءاستفاده از اعتماد مالک به بهانه تست موتورسیکلت، سوار بر آن شده و از محل متواری می‌شدند، سپس با درج آگهی در سایت‌های مختلف با شماره تلفن همراه مسروقه اقدام به فروش موتور مسروقه می‌کردند. کریمی با اشاره به بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان گفت: از خانه آنها دو دستگاه موتورسیکلت گرانقیمت کشف شد و متهمان در مجموع به چهار فقره سرقت موتورسیکلت و یک مورد زورگیری اعتراف کردند.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دستشان را از آرنج قطع کنید تا نتوانند زورگیری کرده و موتور سواری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد