محموله لوازم آرایشی در قائم شهر زمین گیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۳۰ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان قائم شهر خبر داد.

محموله لوازم آرایشی در قائم شهر زمین گیر شد

سرهنگ محمد محمدپور گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، نظر به گستردگی بیماری‌های عفونی و پوستی در جامعه و کنترل نظام سلامت جامعه، برابر اطلاع و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی در شهرستان قائم شهر اقدام به قاچاق، دپو، احتکار و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی می کند.

وی افزود: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با رصد فنی واطلاعاتی انجام شده انبار فوق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و درمان از انبار متعلق به متهم که اقدام به قاچاق و دپو انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در شهرستان قائم شهر می‌کرد، بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۴ هزارقلم انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازرسی از انبار خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او همچنین گفت: ضمن پلمب محل مورد نظر، کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات اقتصادی و یا شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالا از جمله کالا‌های سلامت محور، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حتما دپو کنندگان برای پایین نیامدن قیمت لو داده اند

  • هستی
    0

    بفرستینشون اینور می خوامشون😕💔چشمک می زنن لعنتیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها