دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی مسافر نوروزی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی مسافر نوروزی در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی مسافر نوروزی در ایرانشهر

سردار دوستعلی جلیلیان، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در هفتم فروردین ماه سالجاری از مسافر نوروزی در محور‌های مواصلاتی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی ایرانشهر با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی و سرنخ‌های موجود در صحنه، خودرو سرقتی را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی کرده و تحت تحقیب و مراقبت خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد متواری شدن از صحنه را داشت.

وی گفت: پلیس ایرانشهر در یک عملیات دقیق و فنی پلیسی خودرو را متوقف و سارق را دستگیر و خودرو مسروقه را به مال باخته تحویل دادند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح بکاربرده در این سرقت‌ها و سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد