مرکز تولید داروهای تقلبی متلاشی شد

با رصدهای اطلاعاتی پلیس مشهد، یک مرکز بزرگ تولید و توزیع داروهای تقلبی با جعل مهر استاندارد و سلامت در مشهد متلاشی شد.

مرکز تولید داروهای تقلبی متلاشی شد

اواخر هفته گذشته، ماموران پاسگاه انتظامی ده غیبی مشهد همزمان با رصدهای اطلاعاتی در جریان تولید و عرضه داروهای گیاهی غیرمجاز قرار گرفتند و با دستور قاضی اسماعیل عندلیب معاون دادستان مرکز خراسان رضوی تحقیقات سری گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

آن ها پس از جمع آوری اسناد معتبر و محکمه پسند، عملیات دستگیری عاملان تولید این داروها را با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان رئیس پلیس مشهد در دستور کار قرار دادند و 3 سوله بزرگ هزار متری را به محاصره درآوردند.

در این عملیات 195 هزار و 520 قرص غیربهداشتی با عناوین دفع کننده سنگ های کلیه و مجاری ادراری، چاق کننده و اشتهاآور، ضد انگل، ضد یبوست، ضد نفخ و بادشکن ، قرص های چربی سوز و لاغری و ... در حالی کشف و ضبط شد که نیم تن نیز مواد اولیه تهیه و تولید قرص های تقلبی روی هم انباشته شده بود.

در ادامه ،دستگاه های بسته بندی، تاریخ زن، آسیاب کن و لوازم دیگر نیز که برای تولید و توزیع این قرص ها مورد استفاده قرار می گرفت، با دستور قضایی مهر و موم شد.
گزارش روزنامه خراسان حاکی است: این درحالی بود که کارگران تبعه خارجی این کارگاه، از برچسب های جعلی سیب سلامت و استاندارد برای فریب مشتریان استفاده می کردند.

تحقیقات بیشتر زیر نظر سروان حسنی (رئیس پاسگاه ده غیبی) همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها