مرگ تلخ جوان 18 ساله با تیرک دورازه

روز گذشته یک جوان ۱۸ ساله به نام پویا بر اثر سقوط تیرک دروازه زمین چمن فوتبال محله سبزدشت از ناحیه سر دچار ضربه مغزی شد و در دم جان سپرد.

مرگ تلخ جوان 18 ساله با تیرک دورازه

  درزی که به‌صورت موقت مدیریت زمین چمن  فوتبال  محله سبزدشت را به عهده دارد، درباره این حادثه می‌گوید: متأسفانه این اتفاق ساعت 8:30 عصر روز گذشته پس از پایان تمرین یکی از تیم‌ها یعنی بعد از تعطیلی زمین چمن اتفاق افتاده است.

این  مربی  فوتبال با اشاره به اینکه بعد از تعطیلی این زمین چمن عده‌ای از بالای نرده‌ها وارد زمین چمن می‌شوند، افزود: یکی از آنها که حدود 18 سال سن داشت متأسفانه به هنگام حرکات نمایشی و زدن بارفیکس به دلیل نداشتن تعادل لازم تیر دروازه سقوط کرد و باعث این حادثه غم‌انگیز شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیرک‌های دروازه این زمین بازی در وضعیت استاندارد و ایمن بوده یا خیر، گفت: اصولا تیرک‌های دروازه زمین‌های فوتبال فقط روی زمین مهار می‌شوند و زمین‌های فوتسالی به‌طور متحرک هستند.به گزارش پیام گلستان چند سال پیش در شهرستان اقلید هم یک فوتبالیست که از روی تیر دروازه سقوط کرده بود، جان سپرد و ورزشکار دیگری نیز در شهرستان نورآباد ممسنی هم همین اتفاق برایش رخ داد و جانش را از دست و دانش آموز کلاس هفتمی  استان فارس هم به هنگام زدن بارفیکس از روی تیر دروازه سقوط کرد و جان سپرد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    به این مرگها می گویند اجل معلقی!

  • مریم
    0

    چقد ناراحت کننده بود خییییلی متاثر شدم روحش شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد