تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی شناسایی شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی تعدادی از عوامل شهادت سرهنگ شهرکی در سراوان خبر داد.

تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی شناسایی شدند

سردار جلیلیان امروز در زابل در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فراجا، اظهار کرد:  تعدادی از عوامل شهادت سرهنگ شهرکی و همسرشان در سراوان شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: به زودی نتایج به دست آمده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

شهید شهرکی صبح دهم اردیبهشت ماه سال جاری به همراه همسرش در حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل در شهرستان سراوان به خیل عظیم شهداء پیوست.

فیلم تلخ از آخرین وداع دختر و پسر شهید شهرکی با پیکر پدر و مادرشان در زابل

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    خدا لعنت کنه این بی همه چیزارو ،خدا به زودی همتونو که با ریختن خون انسان شکمتونو سیر میکنید به سزای اعمالشون برسونه چه اونی که پشت صحنه هدایت میکنه چه اونی که با چاقو و اسلحه این کارو میکنه،دعای همه ی مظلومان عالم دامنتونو بگیره انشاالله،روز و شب دعای نابودی این خون اشامهارو میکنم از روی زمین محو شید با ارباب اسراییلیتون

  • رابی
    2

    تعدادی از عوامل!
    مگر جنگ جهانی بوده که این تعداد انسان در آن مشارکت داشته اند!

  • ت
    0

    میشه بپرسم دقیقا فرق امثال شما با داعش,القاعده و طالبان چی هست یا با امثال خلخالی که برای هرکس به خاطر داشتن لباس پلیس (که یه نیروی رسمی تو همه کشورهاست) همینطور حکم صادر میکنید حتی برای خانوادش بدون اینکه گناهکار بودن یا بیگناه بودنش براتون اثبات بشه.من موافق شرایط موجود و حکومت نیستم ولی وقتی میبینم حکومت مخالفانی مثل شما داره... وقتی میبینم به هر دشمن دشمنی به چشم دوست نگاه میکنید در حالی که دشمن دشمن شما الزاما دوست شما نیست. یقینا این وضعیت اصلاح ناپذیره با وجود امثال شما.امیدوارم تحجر و خشونت تو هر لباسی نابود بشه و اینو هم بدونید شما هر کس رو با داشتن کوچکترین نظر مخالفی به رگبار فحش و توهین میبستید یا رگبار گلوله در حالی که ترور عملی زشت هست حالا چه توسط فداییان اسلام یا توسط شماها یا به هرکس که مذهبی هست انگ حکومتی بودن بهش میزنید همینطور با شعارهای رکیکتون و مطرح نکردن مطالبات اقتصادی تو شعارهاتون که که مشکل اصلی مردم هست.البته که خشونت خشونت میاره و اونا هم بی رحمی های خودشونو داشتن ولی بازهم این کارها قابل قبول نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها