زوج رمال و کلاهبردار در پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: زوج رمال و کلاهبردار میلیاردی که ۱۸۰ گرم طلا کلاه‌برداری کرده بودند توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

زوج رمال و کلاهبردار در پاکدشت دستگیر شدند

سرهنگ نجم الدین مرادی با اشاره به دستگیری کلاهبرداران اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط احدی در فضای مجازی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، زوج رمال و کلاهبردار شناسایی و با اخذ نیابت در یکی از شهرستان‌های همجوار در منزل شخصی خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه زوج متهم، مبلغ 8 میلیارد ریال و 180 گرم طلا کلاه‌برداری کرده بود تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود: متأسفانه شهروندان با عدم آگاهی فریب می‌خورند و اغلب برای حفظ آبرو از شکایت در مراجع قضایی صرف‌نظر می‌کنند و این باعث جولان کلاهبرداران و در دام افتادن طعمه‌های بیشتر می‌شود.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه رمالی، یکی از عمده‌ترین راه‌های کلاه‌برداری در فضای مجازی در جامعه امروزی است خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده این‌گونه موارد، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا به شماره 36025141 گزارش کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها