دستگیری عامل تیراندازی در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت منزل یک شهروند در سوسنگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی با یک قبضه سلاح کلاش به سمت منزل یکی از نزدیکان خود تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

مراونه افزود: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ عامل تیراندازی شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش در یکی از محلات شهر سوسنگرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدف خود از این کار را خصومت شخصی عنوان کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نامی
    0

    این بی‌توجهی مسوولان به افزایش تورم خبر نداشتن آنها از قیمت‌ها و عدم کنترل افسار گسیخته تورم می‌تواند باعث بروز مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها شود، مشکلاتی از جمله خودکشی، فحشا، طلاق و.... در واقع این بی‌توجهی‌ها به آسیب‌های اجتماعی دامن می‌زند، وضعیت را بغرنج می‌کند و در نهایت امنیت اجتماعی را هم از بین می‌برد. مساله اینجاست که نمی‌توان با برگزاری نشست و سخنرانی و دادن وعده‌هایی که هیچ ضمانت اجرایی ندارند، اقتصاد را بهبود بخشید. با شعار نمی‌توان به جنگ مشکلات معیشتی مردم رفت. شرایط بحرانی‌تر از آن است که کسی بخواهد از زیر بار مسوولیت شانه خالی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها