عامل تیراندازی در گیلانغرب دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان و کشف یک قبضه اسلحه خبر داد.

عامل تیراندازی در گیلانغرب دستگیر شد

سرهنگ منصور محمدی افزود: با وقوع تیراندازی در شهرستان گیلانغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت که در این رابطه ماموران انتظامی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی عامل تیراندازی را که در منزل یکی از بستگانش مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: همچنین یک قبضه کلت کمری و ۱۹ عدد فشنگ نیز کشف و توقیف شد و در این رابطه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

فرماند انتظامی گیلانغرب همچنین از کشف ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه های گواور و حیدریه و همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی در ماموریت هایی جداگانه موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش ۷۰۲ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی همچنین از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی آن ها به دستگاه قضایی خبر داد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

دستگیری سارق کابل برق دردالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل برق در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب هفت فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «محمد محمدی» افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب هفت فقره سرقت از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دالاهو در غرب کرمانشاه حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پای یک زن درمیان هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها