دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس نیکشهر/ ارتباط متهم با گروهک معاند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مامور فراجا استوار دوم مرتضی خانی بندانی در شهرستان نیکشهر خبر داد.

دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس نیکشهر/ ارتباط متهم با گروهک معاند

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: فرودرین ماه سال 1398 استوار دوم «مرتضی خانی بندانی» جهت انجام ماموریت در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر توسط گروهک معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمد که دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده یکی از اشرار مسلح و  عامل شهادت شهید خانی بندانی را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند بوده که در سطح شهرستان نیکشهر فعال است.

سردار جلیلیان تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه‌روزی محل تردد نامبرده در محور مواصلاتی شهرستان نیکشهر شناسایی شد و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهم اعزام شده و پس از اطمینان از حضور نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر و خودرو پژو 405 آن نیز توقیف شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    باید همه به هرطریقی متهم کرد ،چون برعلیه جمهوری اسلامی حرف زده

  • ناشناس
    0

    دمش گرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها