دکتر قلابی پوست و زیبایی در یزد دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد گفت: ماموران پلیس، فردی را که بدون مدرک و مجوز خود را به عنوان پزشک پوست و زیبایی معرفی کرده بود دستگیر کردند.

دکتر قلابی پوست و زیبایی در یزد دستگیر شد

 سرهنگ مجید نعیم یاوری اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه یک خانم با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به فعالیت در زمینه پوست و زیبایی کرده است بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که این خانم با راه اندازی مرکز زیبایی پوست در صفائیه یزد با معرفی خود به عنوان پزشک عمومی و دارای تخصص در خصوص پوست و زیبایی از تهران و انگلستان اقدام به فعالیت غیرمجاز در زمینه لیزر درمانی، زیبایی، خالبرداری و... پرداخته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی پس از اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر و محل فعالیتش را پلمب کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد