جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان:

مراجعه به رمال و دعانویس، ۵۰۰ میلیون برای شهروند کرمانی آب خورد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سه متهم که در قالب رمالی و دعانویسی بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

مراجعه به رمال و دعانویس، ۵۰۰ میلیون برای شهروند کرمانی آب خورد

سردارعبدالعلی روانبخش دیروز اول تیرماه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از وی در قالب رمالی و فالگیری، مشخص شد این فرد پس از قطع امید از بهبود بیماری فرزندش به پیشنهاد یکی از آشنایان به فردی دعانویس اعتماد و طی چند مرحله بالغ بر پنج میلیارد ریال را به امید حل مشکلش به این فرد پرداخت کرده اما به جز از دست رفتن سرمایه زندگی‌اش هیچ نتیجه دیگری عایدش نشده است.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بر اساس اظهارات شاکی و انجام تحقیقات بعدی به دست داشتن سه متهم در این کلاهبرداری پی برده و خوشبختانه خیلی زود مخفیگاه متهمان مورد نظر را در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان شناسایی و طی عملیاتی هر سه متهم دخیل در این کلاهبرداری را در همین مکان دستگیر کردند.

سردار روانبخش با اشاره به اعتراف صریح متهمان به اغفال چند ساله مردم و مراجعین از طریق رمالی و دعانویسی بیان کرد: این سه کلاهبردار که با اجاره یک منزل در حاشیه شهر در صدد فریب شمار بیشتری از شهروندان با شناسایی و فریب افراد و خانواده های گرفتار بودند، پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند که در رابطه با این قبیل موارد و کلاهبرداری ها لازم است همواره هوشیاری، دقت عمل و مراجعه به عقل و منطق برای حل مسائل و مشکلات را مد نظر داشته و از توسل و تکیه به مسائل خرافی دوری کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    خوبه دیگه

  • ناشناس
    0

    در این کشور که زن مهریه اجرا میزاره وشوهرشو یک شبه اواره میکنه چیزی جز رمال وجادوگرودعانویس قابل اتکا نیست

    نظرات شما -
    • امیرحسین پاکذات
      0

      ازدواج نکن بازار آزاد از ۳۰۰تومن یک راه تا ۲۰میلیون شب خواب پر است حساب کتاب گنی به صرفه تر است ایران شده مرکز فحشا ازدواج معنی نداره

    • ناشناس
      0

      بگو در کشوری که عشق در ازدواج بی معنی شده و همه بحث ها بر سر مهریه ،جهیزیه،تدارکات عروسی، خدا نکنه طلاق،تمکین ،اجرت المثل،نفقه و‌‌‌‌... باشد وفرقی بین ازدواج موقت ودائم نباشد واقعا « ازدواج »مسخره ترین اتفاق در جامعه است

  • ناشناس
    0

    در کشوری که قانونش مهریه هست وتمام قوای سه گانه حمایت مکنند تنها چیزی که بهش میشه پناه برد دعا جادو ورمال هست

  • ناشناس
    0

    اقایان ازدواج نکنید اخر وعاقبت ازدواج پناه بردن به رمال و جادوگر هست

  • ناشناس
    0

    بنده برای اینکه مالم رو مساوی بین فرزندانم تقسیم کنم، از الان یک سوم کل دارایی ام رو به نام دخترم زدم که بعد از مرگم اون سهمی هم که بهش میرسه، در مجموع با پسرهام یکی بشه.درستش اینه، نه قانون های ضد زن و من درآوردی حکومت عدل علی!

  • اس وپاس
    0

    به نظرمن پلیس دراینگونه مواردنبابدوفت ونیروشوبرای دستگیری رمال دعانویس تلف کنه چون کسی که سراغ اینامبره ازشون معجزه میخوادهمون بهترکه نقره داغ بشه اخه خریت ونفهمی حدی داره طرف اگه میتونست دعایی چیزی مینوشت که پولداربشه ومجبورنشه کلاهبرداری کنه بقول باپلئون چیزی که حدومرزنداره خریته خریت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها