2 موتورسوار؛ مظنونان شماره یک پرونده جسد سوخته زن ناشناس

تحقیقات پلیس نشان داد مردی که به همراه اعضای خانواده‌اش به عنوان مظنون قتل زن ناشناس دستگیر شده‌اند، بی‌گناه هستند.

2 موتورسوار؛ مظنونان شماره یک پرونده جسد سوخته زن ناشناس

تحقیقات در مورد جسد سوخته زنی که در منطقه خزانه کشف شده بود، سرنخ‌های جدیدی در اختیار ‌کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو موتور سوار ناشناس آغاز شد.

در مراحل پیشین تحقیقات ماموران پلیس موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پیکان وانت سفید رنگ شدند که قاتل یا قاتلین بوسیله آن اقدام به انتقال جسد سوخته شده به محل کشف جسد کرده بودند .

به این ترتیب با شناسایی مالک ۷۵ ساله خودرو پیکان وانت که او هم در منطقه خزانه سکونت داشت، این شخص دستگیر شد. پس از آن با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده از محل سکونت این شخص و احتمال اطلاع و همراهی اعضای خانواده‌اش در موضوع جنایت، ماموران پلیس با هماهنگی با بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت پسر ۳۰ و همسر ۶۰ ساله این مرد مسن را دریافت کردند و پس از  دستگیر آنها را هم به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

بخوانیدجزئیات تازه از کشف جسد مثله شده زن جوان در خزانه/ عاملان جنایت دستگیر شدند

در ادامه تحقیقات نیز تیم های تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل سکونت متهمان دستگیر شده حضور یافتند تا اقدامات علمی - پلیسی بوده را برای کشف سر نخ‌های احتمالی ادامه دهند. همچنین جسد برای تشخیص هویت و تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارآگاهان و متخصصان پزشکی قانونی در کاری مشترک هویت مقتول را هم شناسایی کنند.

در ادامه تحقیقات این پرونده پیرمرد از موضوع قتل اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:‌ من صبح‌ها به میدان میوه و تره باری که در همان حوالی است می‌رفتم و کار  می‌کردم. طبق عادت اگر زباله و آشغالی روی زمین می‌دیدم بر می‌داشتم و در سطل می انداختم. روز حادثه هم از خانه خارج شدم تا به تره بار بروم. وقتی سوار ماشین شدم چند کو‌چه‌ای از خانه دور شده بودم که  متوجه صدای سر خردن و غلتیدن چیزی در قسمت بار ماشین وانتم شدم. فکر کردم کسی پشت وانتم آشغال ریخته یا از روز قبل جامانده است به همین خاطر از شیشه عقب قسمت بار را نگاه و فکر کردم یونولیت سوخته است. برای همین جلوی یک سطل زباله توقف کردم و پس از بیرون آوردن جسم مشکوک آن را  کنار سطل زباله که کمی پر بود گذاشتم و رفتم. شب که به خانه برگشتم پلیس به در خانه‌ام آمد و من و زنم و پسر جوانم را بازداشت کردند.

این در حالی بود که به طور همزمان بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته مسیر پیر مرد و محل سکونت او در دستور کار ماموران پلیس قرار گفت و سرنخ‌های جدیدی بدست آمد که حکایت از دخالت دو مرد موتورسوار در انتقال جسد به پشت وانت پیرمرد داشت. ماموران در فیلم مورد نظر دیدند، دو مرد که راکبان موتورسیکلتی هستند ساعت یک صبح  روز کشف جسد  آن را پشت خودروی پیرمرد گذاشته‌ و به راه خود ادامه داده‌اند.

با بدست آمدن این سرنخ مهم به دستور بازپرس جنایی شناسایی و دستگیری و موتور سواران متواری آغاز شده است، همچنین همسر 60 ساله این پیر مرد نیز آزاد شد اما خودش و پسرش همچنان در بازداشت هستند تا تحقیقات اولیه به پایان برسد و پس از آن بازپرس پرونده در مورد صدور قرار قانونی بعدی برای آنها تصمیم بگیرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    از این به بعد وانت داران هم در امان نیستند مواظب باشید و هر روز وانت رو بررسی کنید که کسی جسدی داخلش نیانداخته باشه

  • ناشناس
    1

    باز بیگناهانی دیگر گرفتار شدند چون قاتلان ماست پران هستند

  • ناشناس
    0

    چه خیمه شب بازی راه انداختن
    معلومه کار کیه و از کدام بیت
    دستور گرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لانه تبهکاران

  • ناصر
    8

    باز دوباره یک عده شروع به مزخرف گفتن کردند
    انگار دوباره کامپیوتر های آلبانی وصل شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها