عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی در سیرجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی خبر داد و گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تخریب واقع در محل سینما قدس این شهرستان، ماموران واحد گشت یگان فوریت‌های پلیسی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی در سیرجان دستگیر شد

سرهنگ امیر سبتکی امروز ۱۰ تیرماه در این رابطه اظهار کرد: سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی افزد: پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آنها تخریب شد.

سرهنگ امیر سبتکی افزود: با پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس عامل اصلی این نزاع را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان افزود: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این حادثه ادامه دارد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    2

    مثلا توی آمریکا بوده و هیچ خبری هم نشده.یه حرکت خیلی عادی...ادای آمریکاییا رو درآوردن اونوقت میگن این اتفاقات توی آمریکا روزی اینقدر کشته و زخمی میده.اگه اسلحه هایی که توی آمریکا دارن حمل میکنن باهاشون دست ایرانیا بیفته روزی هزار نفر باهاش کشته میشن.قبل از هر چیزی باید فرهنگش توی جامعه نهادینه بشه که متاسفانه با ۲۵۰۰ سال قدمت هنوز یکی از بی فرهنگ ترین کشورهای دنیا رو داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قدمت ۲۵۰۰ساله مکتب اینانیست!!!!مکتبشون۱۴۰۰ساله هست!

    • ناشناس
      0

      شما درست می فرمایید ولی بدبختانه خودمون نخواستیم و نمی خوایم از اون فرهنگ 2500 ساله ردی به جا بمونه و تلاشی هم نمی کنیم که نگهش داریم!تنها اسکندر نبوده که خواسته تخت جمشید رو به اتش بکشه چرا که همین چند سال پیش برخی از هم میهنان خودمان هم چنین خواسته ای داشتند!

  • ناشناس
    0

    ما هم باور کردیم

  • ناشناس
    0

    خودتون هستید

  • ناشناس
    0

    فرمانده ،،،،،دوربین ها گفته اند ۸ نفر بوده اند ،شما می فرمایید ۳نفر ،دروغ در روز روشن

  • ناشناس
    1

    شاید پول نداشتن میاس بزارن برن داخل که این شیشها شکسته نشن خدا بی پولی را نیاره آدم در همه جا باید کم بیاره

    نظرات شما -
    • 0

      خب یه چیزهایی هم تو فروشگاهها می فروشند که شاید همه نتونن بخرند باید برن شیشه فروشگاه رو بشکنن؟ اینجوری پیش بریم دیگه از دیوار خونه همدیگه هم میریم بالا چرا که تو خونه های دیگران چیزهایی هست که ما می خوایم ولی خودمون نمی تونیم تو خونه هامون داشته باشیم!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    سم پاشان مدارس و قاطی کنندگان متانول در مشروبات الکلی و اسید پاشان و حمله کنندگان به کنسرت ها و..... هیچ وقت شناسائی و مجازات نخواهند شد!!!!

  • ناشناس
    0

    باتوجه به حمل سلاح ووحشت مردم حکم محاربه دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها