قتل پسر جوان بخاطر جای پارک در بهارستان

فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

قتل پسر جوان بخاطر جای پارک در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از تأیید خبر  قتل  به‌خاطر جای پارک خودرو در گلستان خبر داد و با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع  نزاع و درگیری  و فوت یک جوان به وسیله چاقو در گلستان، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگان خود بر سر پارک خودرو با مقتول درگیر شده و با ضربه چاقو وی را به مصدوم کرده که مقتول پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت شده است.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: مأموران انتظامی با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، قاتل و عاملان درگیری را شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها  دستگیر  کردند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در این خصوص ۷ نفر دستگیر شده اند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    4

    ازبس خبرقتل شنیدیم دیگه خسته شدیم آخه جای پارک هم قتل کردن داره توچه عالمی هستین که این کارهارومیکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینا میخوان افغانیا و عربا رو بیارن جایگزین این ملت کنن. حالا چه خاکی به سرمون بریزیم. خدا لعنت کنه. خدا به داد برسه. خدا فلان کنه. خدا رحم کنه. خدا ال کنه. خدا بل کنه.

  • ناشناس
    3

    امان از غرور الکی و شاخ و شانه کشیدن به خاطر چیزهای الکی
    خدایا یک لحظه ما را به خودمان وامگذار آمین!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها