قتل مسلحانه پسر جوان در کنگاور/ قاتل در تهران زمینگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از توابع استان کرمانشاه گفت: قاتل فراری که در روزهای گذشته مردی ۲۵ ساله را با سلاح ساچمه ای غیر مجاز به قتل رسانده بود، کمتر از یک هفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر شد.

قتل مسلحانه پسر جوان در کنگاور/ قاتل در تهران زمینگیر شد

 سرهنگ حیدر حق‌جویان اظهار کرد: درپی قتل مردی ۲۵ ساله با سلاح شکاری در یکی از محله های کنگاور در تاریخ ۲۲ تیر و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه هویت  قاتل  شناسایی و مشخص شد پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به یکی از شهرهای استان تهران گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای قاتل را در کمتر از 5 روز شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را که قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی را داشت دستگیر کنند.

سرهنگ حق‌جویان در پایان: متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در مخفیگاه وی یک قبضه سلاح ساچمه ای غیر مجاز کشف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها