بازداشت عامل وحشت آفرینی در مراسم عزاداران حسینی/ قصد زیرگرفتن ماموران پلیس را داشتند

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری ۲ عامل ایجاد مزاحمت برای عزاداران و سوگواران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در این شهرستان خبر داد.

بازداشت عامل وحشت آفرینی در مراسم عزاداران حسینی/ قصد زیرگرفتن ماموران پلیس را داشتند

 سرهنگ حسن غضنفری بیان کرد: سرنشینان یک دستگاه خودرو پاترول با حرکات مارپیچ و خطرناک و رانندگی با سرعت بالا باعث ترس و ایجاد رعب و وحشت برای  عزاداران حسینی  شده و قصد بر هم زدن مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند که ماموران تامین امنیت مراسم عزاداری با مشاهده این حرکات به سرنشینان خودرو تذکر داده، اما با بی اعتنایی به دستورات پلیس قصد زیر گرفتن یکی از آن‌ها را داشته و سپس از محل متواری می‌شوند. 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدام به موقع و کار تیمی پلیس خودروی مذکور متوقف و سرنشینان آن که در حالت طبیعی نبودند  دستگیر  و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خدا لعنتشون کنه

  • اسی
    0

    آره دیگه،الان خیلیا تو ایران حالت عادی ندارن، منتهی این بندگان خدا، خریت کردن اومدن بیرون گیر افتادن
    وگرنه به قول شاعر: گر حکم شود که مست گیرند
    در شهر هر آن که هست گیرند!

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم پلیس چه هیزم تری به این ارازلو اوباش فروخته که به این راحتی یا شهید میکنن یا سوئ قصد به جانش ما از دولت و مجلس خواهش میکنیم دست این عزیزان زحمت کش رو باز بزارن تا حد اقل بتونن از جان خودشون ودیگران محافظت کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها