تیراندازی در مراسم های مختلف عزاداری

مرد جوان که در مراسم های مختلف عزاداری و جشن ها اقدام به تیراندازی های هوایی می کرد دستگیر شد.

تیراندازی  در مراسم های مختلف عزاداری

 سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان گفت: باتوجه به برخورد جدی بادارندگان سلاحهای غیر مجاز وهمچنین  برخورد با عاملان  تیراندازی  در مراسمات مختلف، ماموران دایره اطلاعات کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان برای  دستگیری  عامل تیراندازی در مراسم های عروسی و بازگشت حجاج وارد عمل شوند.

جاسم در آبادان دستگیر شد / او همیشه وینچستر و کلت کمری داشت + عکس

ماموران با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق به شناسایی عامل این تیراندازی که با در دست داشتن اسلحه وینچستر در مراسم های مختلف اقدام به تیراندازی می کرد شدند و  پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری این متهم که  جاسم  نام دارد کلید زده شد.

سرهنگ کشوری گفت: ماموران دایره اطلاعات کلانتری۱۶امیرکبیر در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه کوی ولیعصر آبادان موفق به دستگیری جاسم در مخفیگاهش شدند که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک اسلحه وینچستر وهمچنین یک سلاح کلت کمری و یک خشاب کلاشینکف بهمراه فشنگ مربوط کشف وضبط شد.

متهم در بازجویهای فنی پلیس سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در برابر فیلم های زمان تیراندازی هایش قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و ادعا کرد به خاطر هیجانی که در زمان تیراندازی ها وجود داشت دست به این کار زده است.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ای بابا جاسم هفتیرکشم گرفتن که

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها