از جاسوس و تروریست، تا قاتل و قاچاقچی / خطرناک ترین زنان جهان را بشناسید

"سامانتا لوتویث" یک زن بریتاتیایی است که در جوانی عضو گروه های تکفیری شد. او به کنیا رفت و فرماندهی واحد ترور القاعده را بر عهده گرفت. او در صدر لیست زنان تحت تعقیب جهان قرار دارد.

از جاسوس و تروریست، تا قاتل و قاچاقچی / خطرناک ترین زنان جهان را بشناسید

به گزارش خبر فوری، روز قبل سرویس امنیتی اوکراین (SBU) از بازداشت زنی خبر دادکه مظنون به جاسوسی برای روسیه و طراحی نقشه ترور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین بوده است. بنابر بیانیه سرویس امنیتی اوکراین، این زن که نامش منتشر نشده اهل منطقه میکولائیف در جنوب اوکراین است. به گزارش این نهاد امنیتی، وی با هدف برنامه ریزی برای حمله هوایی ارتش روسیه به منظور ترور رئیس جمهوری اوکراین مشغول «جمع‌آوری اطلاعات» درباره سفر برنامه ریزی شده زلنسکی به میکولائیف در اواخر ماه ژوئیه بوده است (اینجا بخوانید).

بسیاری از رسانه ها از عنوان "زن خطرناک" برای توصیف طراح ترور زلنسکی استفاده کردند. به همین مناسبت و عنوان، قصد داریم مروری بر  چند تن از خطرناک ترین زنان جهان داشته باشیم. بیشتر این زنان رئیس کارتل های قاچاق انسان و مواد مخدر، جاسوس و نظامیان هستند.

زنی که متهم به تجاوز و قتل در کنگو است

991903-colonel-fanette-umuraza

سرهنگ فانت اومورازا (Fanette Umuraza) نفر دوم ارتش انقلابی کنگو است. او به گروهی تعلق دارد که خود را M23 می نامند و مناطقی از کنگو را به تصرف خود درآورده اند. اومورازا به عنوان یکی از فرماندهان ارشد ارتش انقلابی کنگو متهم به جنایات جنگی مختلفی است. این جنایات شامل تجاوز جنسی، قتل، و استخدام اجباری کودکان در اردوگاه های کار است. این جنایات توسط سربازان اومورازا به وقوع پیوسته و او به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در این جنایات نقش داشته است.

زنی که یکی از خطرناک ترین قاچاقچیان جهان است

592394_825

اندینا آرلانو فلیکس در سال 2008 رئیس اصلی کارتل تی‌جوانا شد. این گروه خطرناک مسئول قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و قتل و آدم ربایی افراد بسیاری است. این کارتل یکی از خشن ترین و قدرتمند ترین گروه های مواد مخدر در مکزیک است که با بسیاری از کشورهای جنوبی و مرکزی آمریکا نیز ارتباط دارد.

کار اصلی فلیکس و گروهش قاچاق کوکائین و ارسال آن به آمریکا است اما همزمان در برخی حوزه های دیگر مثل ترور و قاچاق انسان نیز فعالیت دارند.

زنی که مافیای ناپل را در ید قدرت خود دارد

58790935_803

ماریا لیچاردی رئیس گروه مافیای کامورا است که از سال 1993 تا 2001، رهبری این گروه خطرناک در ناپل را بر عهده داشته است. زمانی که لیچاردی تحت تعقیب بود و از ترس دستگیری پنهان شده بود، همچنان به جنایاتش ادامه می داد و دستور قتل مخالفانش را صادر می کرد. او در مهم ترین اقدام خرابکارانه اش، دفتر دادستانی ناپل را بمباران کرد. ماریا لیچاردی بعداً در سال 2001 دستگیر شد، اما همچنان در زندان گروه کامورا را رهبری می کرد.

ماریا لئون، مادری که یکی از بزرگترین قاچاقچیان دنیا است

0.215816001305171872_irannaz_com

ماریا لئون یکی از مشهورترین و خطرناک‌ترین زنان تبهکار در دنیا محسوب می‌ شود. او قاچاق مواد مخدر و انسان می کرد و ریاست یک گروه خطرناک را به عهده داشت که از حمایت مافیای مکزیک نیز برخوردار بود. به همین دلیل پلیس لس‌آنجلس هر بار برای دستگیری ماریا با چالش های فراوانی روبرو می‌ شد. ماریا ۱۳ فرزند داشت که در سال ۲۰۰۸، یکی از پسرهایش در یک عملیات پلیسی گسترده به قتل رسید. ماریا هنگام حضور در تشییع جنازۀ فرزندش بازداشت شد.

جاسوس روسی که خطرناک ترین زن آمریکا شد

314100_542 (1)

آنا چپمن مشهورترین جاسوس زن روسی بود که برای کا.گ.ب کار می کرد و به گفته اچ. کیث. ملتون، مامور سابق سیا، اگر ۶ ماه دیگر فرصت داشت تا ماموریت خود را انجام دهد، به "خطرناک ترین جاسوس تاریخ آمریکا" تبدیل می شد. کار آنا ورود به نهادها و محافل امنیتی آمریکا و دریافت اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن ها با  مسکو بود. با این حال، این زن قبل از پایان ماموریتش دستگیر شد.

چپمن در سال ۲۰۱۰ در آمریکا به اتهام جاسوسی بازداشت شد. وی در جولای ۲۰۱۰، در جریان مبادله زندانیان روس-آمریکایی به روسیه بازگشت داده شده و از او سلب تابعیت شد.

پدر وی دیپلمات روسیه در سفارت این کشور در نایروبی پایتخت کنیا بود و او نیز از این طریق وارد دستگاه اطلاعاتی روسیه گردید.

چپمن در سپتامبر ۲۰۱۰ به عنوان رئیس شورای «محافظان جوان روسیه» منصوب شد. وی در این سمت، به آموزش جوانان روسی که قرار است در آینده افسران امنیتی این کشور شوند، پرداخت.

ترسناک ترین تروریست زن جهان

Most-brutal-and-the-most-dangerous-woman-in-the-world-+-pictures

سامانتا لوتویث که به بیوه بلوند یا بیوه سفید نیز معروف است در ایرلند شمالی متولد شد و در خارج از لندن بزرگ شد. او به دلیل طراحی یک حمله بمب‌گذاری در  مرکز خرید "وست گیت" در نایروبی کنیا در سال 2011 تحت تعقیب است. عملیات تروریستی این زن منجر به کشته شدن حدود ۷۰ تن و زخمی شدن ۲۰۰ تن دیگر گردید و یکی از فاجعه آمیزترین عملیات های تروریستی تاریخ کنیا را به وجود آورد.

Most-brutal-and-the-most-dangerous-woman-in-the-world-+-pictures-3

"سامانتا لوتویث" یک زن بریتاتیایی است که در جوانی عضو گروه های تکفیری شد. او به کنیا رفت و فرماندهی واحد ترور القاعده را بر عهده گرفت. او در صدر لیست زنان تحت تعقیب جهان قرار دارد. سازمان سیا 5 میلیون دلار برای دستگیری وی جایزه تعین کرده و اسکاتنلدیارد، اینترپل و سازمان های اطلاعاتی کینا و سومالی در جستجوی وی هستند. 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    22

    همه زنان خطرناکند

    نظرات شما -
    • 21

      درست مثل مادرت که تو رو زایید....

  • بوالعجب
    8

    جالبه که مسئولشان تقاضای حقوق بیشتر نسبت به مردان هم هست

  • ناشناس
    10

    اگر همه این زنان رو هم کنار هم بگذاریم بازم انگشت کوچیکه مردان جنایتکار هم نمیشن
    زنان جیگرن جیگر😍😘😘

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      ناخن ندارند وگرنه چشم در می آورند

    • مرتضی
      10

      تا قبل از سی سالگی جیگر هستن بعد از اون میشن توپ جنگی همه ازشون فرار میکنند

    • ناشناس
      1

      آقایون هم همینطور 😂😂😁😀😎

  • 🐜
    14

    قدرت اراده و فعل خواستن و توانستن درزنان بیشتر از مردان میباشد

  • زن وحشی
    8

    دمشون گرم همچون آتشفشان کلیمانجارو
    اما زن من از همه ی اینها تیز تر و خطرناکتره
    مثل سگ ازش می ترسم. هاها ها

  • مهسا از مشهد مقدس
    4

    سلام
    روز بر شما خوش
    بگذارید داستانی برای شما تعریف کنم
    در روزگاری نه‌چندان دور، دو برادر با کشت و زرع روزگار می گذراندند.
    بعد از چند سال قحطی بی‌سابقه آن سال محصول بهتری برداشتند.
    گندم‌ها رو درو کردند و دو خرمن بزرگ پدید آمد.
    شب هنگام،زیر آسمان پرستاره شب و در خنکای دشت به استراحت پرداختند.
    در آن هنگام برادری که مجرد بود با خود گفت: خدایا من مجرد هستم و خرج زیادی ندارم اما برادرم صاحب همسر و فرزند است بی‌شک او نیاز بیشتری به این گندم‌ها دارد پس برخاست و مقداری از گندمهایش را روی گندم‌های برادر ریخت.
    ___________
    و اما در آن سوی دشت برادر متاهل گفت :خدایا من ازدواج کرده‌ام و به سامان رسیده‌ام اما برادرم مجرد است و بی سر و سامان،،،بیشک برای ازدواج به داشته بیشتری نیازمند است پس برخاست و مقداری از گندمهایش را روی گندم‌های برادر ریخت.
    _________
    دو برادر تا صبح خوابشان نبرد و اینکار ادامه پیدا کرد .
    آن دو هرگز به هم برخورد نمی‌کردند و هر بار که برای جوانمردی قدم برمی‌داشتند متحیرانه از خود می‌پرسیدند چگونه؟؟
    با وجود اینکه گندم‌های زیادی جابه‌جا کرده‌ام باز اندازه دو خرمن گندم یکیست؟؟؟
    نزدیک صبح که شد دو برادر به خواب رفتند.
    با طلوع خورشید از خواب بیدار شده و با شتاب به سمت خرمن‌ها به راه افتادند.
    و اما تصویر عجیبی مشاهده کردند.
    _________
    لطفاً ادامه داستان رو شما تعریف کنید ممنون

    نظرات شما -
    • ایرانیم
      1

      همه شهرهای ایران مقدس هستند اصلا یادتان باشد ایران مقدس است به خاطر زنان و مردان تاریخ ساز دلاور و قهرمانش و تمدن 2500 ساله بخاطر افراسیاب آرش کوروش داریوش و .......اینقدر نام بعضی از شهرها را به قداست نگوییم

    • دوبرادر
      3

      مهسا تو رو دیدن
      مهسا واویلا
      واویلا

  • ناشناس
    0

    مرگ بر قاچاقچی

  • ناشناس
    3

    زنان ایرانی خطرناکترین زنان دنیا هستن به دلیل اینکه مهریه دارن واز این سلاح در زمان مناسب استفاده میکنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کشورهای غربی نصف دارایی مرد مال زن هست نصف دارایی بعداز ازدواج حالا شما مردا زمان ازدواج نمیخواد مهریه تعیین کنید همین نصف دارایی بعداز ازدواج خیلی هم عالی من یه زنم راضی هستم همسرم به جای مهریه مثل غربی ها نصف دارایی بعداز ازدواج رو بده دستش رو می بوسم

  • ناشناس
    1

    زنان سرزمینمان هم ... سنگین هستند با مهریه و....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها