بازسازی صحنه قتل هولناک سرهنگ فرزام در شهرری/ ویدئو

در جریان درگیری به خاطر یک تصادف در شهرری، سرهنگ کارشناس تصادفات به قتل رسید.

بازسازی صحنه قتل هولناک سرهنگ فرزام در شهرری/ ویدئو

 اوایل پاییز سال ۱۴۰۱ رسیدگی به پرونده  قتل  سرهنگ فرزام با اعلام از سوی ماموران انتظامی  شهرری  در دستور کار دکتر مجیدباقری بازپرس کشیک قتل دادسرای شهرری قرار گرفت.

سرهنگ فرزام، کارشناس تصادفات راهنمایی رانندگی بود که در حین رسیدگی به یک پرونده ، با مراجعه شاکی پرونده به دایره تصادفات برای تامین دلیل؛ همراه شاکی راهی محل تصادف شد.

20230817_103934

اما در مسیر ، راننده و سرهنگ فرزام مورد  حمله  اشرار ناشناس قرار گرفتند و در حالی که ۹ مرد شرور آنها را با ضربات چاقو و چوب و چماق به شدت مجروح کردند که همین جراحات وارد شده منجر به قتل سرهنگ فرزام شد .راننده نیز با آسیب شدیدی که به سر او وارد شده بود راهی بیمارستان شده و تحت درمان قرار گرفت.

تحقیقات برای یافتن ردی از اشرار آغاز شد تا اینکه زن جوانی فیلمی را که از صحنه حمله اشرار به سرهنگ فرزام ضبط کرده بود در اختیار ماموران پلیس قرار داده که همین فیلم منجر به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

متهمان که در ابتدا منکر شرکت در نزاع منجر به قتل بودند زمانی که در برابر ادله و شواهد قرار گرفتند به اتهام خود اعتراف کرده و با طی روال قانونی، هفته گذشته صحنه جرم را بازسازی کردند.

راننده پژو ۴۰۵ به نام علی که همراه سرهنگ فرزام در حمله اشرار آسیب دیده بود، برای بازسازی صحنه به محل جنایت آمده بود.او اولین کسی بود که ماجرای این  تصادف  منجر به جنایت را بازگو کرد:"مدتی قبل از روز حادثه در شهرری با خودروی پرشیا تصادف کردیم.راننده پرشیا به نام (م.ب) با من درگیر شد و من را تهدید کرد تا اینکه روز حادثه همراه سرهنگ فرزام در خودرو بودم که عده ای ناشناس به ما کردند.دقایقی قبل عموی من هم در خودرو بود که برای خرید نان پیاده شد.

بعدا فهمیدم اقوام (م.ب) برای انتقام از درگیری روز حادثه به من حمله کردند و در جریان درگیری سرهنگ فرزام را هم به قتل رساندند.

بازسازی صحنه قتل سرهنگ فرزام در شهر ری

گفتگو با متهم اصلی پرونده

ماجرای این درگیری چه بود؟

مدتی قبل متوجه شدم فردی به نام علی به دختردایی ام فحاشی کرده برای همین تصمیم گرفتم او را گوشمالی دهم.چون او ناموس من بود!

علت فحاشی را هم میدانی؟

علی با شوهر دختردایی ام به نام (م.ب) در یکی از خیابان های شهرری تصادف کرده بود.در جریان تصادف با هم درگیر شده بودند.دختر دایی ام من هم در ماشین بود و علی به او هم فحش داده بود.او هم ماجرا را به من و برادرانش گفت.

بعد چه شد؟

آمار علی را گرفتیم‌.می دانستیم روز حادثه قرار بود با عمویش به دایره تصادفات برود.سرهنگ فرزام را اصلا نمی شناختیم.گمان کردیم او عموی علی است!

به انتهای پرونده فکر میکنی؟

من بی گناهم! فقط یک ضربه با پهنای قمه زدم و امیدوارم بی گناهی ام اثبات شود.

علی اصغر فرزام

قاتل پدرم را قصاص کنید

سرهنگ علی اصغر فرزام متولد سال ۳۲ و افسر نیروی انتظامی بود.

او اولین فرمانده دانشکده راهور و عضو هیئت علمی دانشگاه فراناجا بود که سال ۱۳۸۳ بازنشسته شده اما تا زمان حیات همچنان عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و همچنین کارشناس رسمی قوه قضائیه در امور تصادفات در سطح شوراهای حل اختلاف و دادگاه های شهر تهران بود.

سرهنگ فرزام سابقه ۴ سال فعالیت در مناطق عملیاتی غرب کشور را هم داشت.

پسر سرهنگ فرزام به عنوان یکی از اولیای دم به خبرنگار ما گفت که تقاضای  قصاص  متهم اصلی پرونده را خواهند داشت.

بازسازی صحنه قتل سرهنگ فرزام در شهر ری

حجم ویدیو: 23.69M | مدت زمان ویدیو: 00:04:00 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ضد وحوش
    9

    وقتی یه مشت وحشی دهاتی میریزن تو تهران و فکر میکنن اینجام قبیله شونه همین میشه . به درک که تصادف کرد خسارت میده خسارت بگیر . با چماق میافتن به جون مامور دولتی که داره وظیفشو انجام میده ؟ اینا رو نباید اعدام کرد باید ببرن تو کویر و اردوگاه کار اجباری تا روزی 100 بار ارزوی مرگ کنن

    نظرات شما -
    • عه
      4

      ازکجامعلوم توخودتم از این جماعت نباشی حرفات که اینو میگه

  • ناشناس
    5

    یه دمنوش بخور سکته نکنی حالا تو چرا کاسه داغتر از اش شدی

  • ناشناس
    4

    تورا وجدانتون فقط رضایت ندین .

  • حمید
    5

    سلام چرا آنقدر خوشونت مگر جناب سرهنگ گناهش چه بود فقط خدمت به مردم بود لعنت بر قاتلین جناب سرهنگ

  • کاربر ناشناس
    5

    متهم اصلی رو باید تکه تکه کنند بریزند جلو سگ.. حیف است همچین موجودی تحویل خاک شود.. تا درس عبرتی باشد برای دیگران..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      والا تا دیروز میگفتید اعدام کنید تا درس عبرت دیگران بشه که نشد، حالا میگید تیکه تیکه کنید بندازید جلو سگ تا درس عبرت دیگران بشه، لابد فردا گیوتین و آتش زدن و اره کردن از وسط و ... رو تجویز میکنید.

  • ناشناس
    5

    هر 9نفر اعدام کنید تا بقیه ببینند و عربده کشی نکنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چنین چیزی طبق قانون مجازات اسلامی امکان پذیر نیست! فقط کسی که در قتل عمد تأثیر مستقیم داشته و ضربه کاری را زده به قصاص نفس محکوم می شود و مجازات ۸ نفر بقیه شرارت و احیاناً ضرب و جرح عمدی که مجازات آن حبس و دیه است!

  • ناشناس
    0

    فقط انهایی که تواناییشو دارن صحنه تصادف روبازسازی میکنن ادم تصادف میکنه یامقصر میشه یاغیر مقصر باقی مساله بیمه هست عاقبت قوشون کشی بهترازاین نمیشه یکی بادرجه هاش میاد دیگری هم چوب وچماغ وسنگ میاره

  • ناشناس
    4

    همش از فقروقتی نتونی نیاز مایحتاج زندگیتان را فراهم کنی قاطی میکنیا عاقبتش این میشه

  • ناشناس
    0

    ملت ماحزب باد هستن

  • سلیمان
    3

    خوب مسله اینجاست جناب سرهنگ باید با لباس نظامی میرفت تا بجای عمو اشتباهی کشته نمیشد

    نظرات شما -
    • تبریز
      0

      متوجه هستی ؟ سرهنگ, بازنشسته است و کارشناس دادگستری می‌باشد. لباس نظامی چیست ؟

    • ناشناس
      0

      سرهنگ بازنشسته بود و حق استفاده از لباس نظامی را نداشته ،ایشان در مقام کارشناس رسمی دادگستری و براساس ابلاغ مرجع قضایی شورای حل اختلاف عازم محل صحنه تصادف برای امر کارشناسی بودند

    • ناشناس
      0

      سرهنگ بازنشسته کارشناس رسمی دادگستری در امور تصادفات اشتباهی به قتل نرسیده بلکه به این خاطر به قتل رسیده که قاتلان عمدی به این یقین رسیده بودند او می خواهد در قضیه تصادف رانندگی منجر به خسارت مالی خودرو به نفع شاکی اظهار نظر کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها