لحظه سرقت هوشمندانه مرد چاق از طلافروشی شهرک قدس/ ویدئو

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میانسالی که 5 میلیارد ریال از یک طلافروشی سرقت کرده بود خبر داد.

لحظه سرقت هوشمندانه مرد چاق از طلافروشی شهرک قدس/ ویدئو

 سردار محمد گودرزی صبح امروز با اعلام جزئیات این خبر گفت: صبح روز 2 شهریورماه مرد میانسالی جهت خرید طلا به یکی از طلافروشی های شهرک قدس مراجعه و از حواس پرتی فروشنده سوءاستفاده و از روی میز کار طلافروش مقداری طلا را به  سرقت  می برد.

با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از طلافروشی،  دستگیری سارق  در دستورکار ماموران ماموران کلانتری شهرک قدس پلیس پیشگیری قرار گرفت و اقدامات فنی و پلیسی جهت دستگیری سارق آغاز شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری متهم به دست آمد، بیان داشت: بلافاصله گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه ماموران موفق به شناسایی سارق در محدوده طلافروشی در حالی که به صورت پیاده در حال تردد بود، شدند.

 با هوشیاری ماموران انتظامی سارق در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و در بررسی های بیشتر از این فرد 5 میلیارد ریال طلای به سرقت رفته از طلافروشی کشف شد و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به  سرقت طلافروشی  اعتراف کرد.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد خاطرنشان کرد: کشف جزئیات سرقت های ارتکابی در دستور کار قرار دارد.

حجم ویدیو: 19.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دزدی هوشمندانه میخوای بیا شهرداری اینجا فروشنده اسکل بوده و آنجا مردم

    نظرات شما -
    • ✌✊
      0

      اینا که چیزی نیست اولشه چه اتفاقهای پیشه رو داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها