عامل قتل در باربری دستگیر شد

مرد جوان که در یک درگیری مرتکب قتل شده بود در یک ساختمان نیمه ساز دستگیر شد.

عامل قتل در باربری دستگیر شد

مدتی قبل گزارش درگیری مرگباری در یک باربری به بازپرس وحید ناصری اعلام شد.

با گزارش این خبر تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، برادر مقتول گفت: به همراه برادر بزرگم به نام حفیظ 6 ماه قبل قاچاقی از افغانستان به ایران آمدیم و 8 میلیون تومان هم برای آمدن به ایران پرداخت کردیم، ابتدا در کارگاه ساختمانی کار می‌کردیم و بعد در باربری مشغول کار شدیم.

او ادامه داد: چند روز قبل برادرم با مردی دعوایش شد و باربری را ترک کرد، در این مدت مدام از من می‌خواست که باربری را ترک کنم.

اما من راضی نبودم و دلم می‌خواست همان جا به کارم ادامه دهم.

برادرم وقتی دید من راضی نمی‌شوم روز حادثه برای صحبت در این مورد به باربری آمد که با قاتل درگیر و با ضربات چاقوی او کشته شد.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه یافت و در تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت در ساختمانی در نزدیکی محل جنایت مشغول به کار شده است.

با برملا شدن مخفیگاه متهم، او بازداشت شد و در تحقیقات گفت: روز حادثه قصد قتل نداشتم، مقتول چاقو داشت و مرا زخمی کرد، من هم عصبانی شدم و چاقو را از دستش گرفتم و او را زدم. بعد هم چاقو را در کمد انداختم و خودم در ساختمانی که در 100 متری اینجا بود شروع به کار کردم.

من هرگز تصور نمی‌کردم ضرباتی که وارد کرده‌ام باعث مرگ شود و به همین دلیل هم در نزدیکی محل جنایت کار می‌کردم.

با اعتراف متهم جوان، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها