ماجرای خودکشی یک خانم میانسال در شیراز/ ویدئو

خودکشی یک خانم حدودا ۴۰ ساله که حوالی ظهر یکشنبه پنجم شهریورماه در یک مجتمع تجاری شیراز با سقوط عمدی از ارتفاع رخ داد حالا دستمایه‌ای برای ضد انقلاب‌های داخل و خارج از کشور شده تا بهانه‌ای برای ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم کشور پیدا کنند.

ماجرای خودکشی یک خانم میانسال در شیراز/ ویدئو

بنا به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، ساعت ۱۲:۲۷:۵۰ این واقعه به شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد. 

اتفاقی که علی‌رغم تلاش آتش‌نشانان نتوانست فرد را از تصمیم خود منصرف کند و وی که به تایید مادرش به دلیل اختلاف با همسر اقدام به خودکشی کرده بود، پیش از پهن شدن تشک بادی خود را به صورت عمدی زمین پرتاب کرد.

حالا این اتفاق که در آستانه سالگرد اغتشاشات اخیر رخ داده بهانه‌ای برای ضد انقلاب شده است تا آن را دستمایه دروغ‌پردازی‌های همیشگی خود قرار دهند و بر روی این موضوع به بهانه حجاب موج‌سواری کنند. 

جزئیات دقیق ماجرای رخ داده را از رئیس سازمان اتش‌نشانی و نحوه عملکرد این سازمان از لحظه وقوع تا پایان حادثه پرسیدیم. 

هادی عیدی‌پور در این باره به خبرنگار فارس گفت: ساعت ۱۲:۲۷:۵۰ یکشنبه پنجم شهریورماه یک مورد اقدام به خودکشی با پرش از ارتفاع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد. 

وی افزود: به دنبال این تماس ۵ تیم مختلف شامل ۲ تیم امدادونجات، تیم نجات ارتفاع، تیم تشک نجات و تیم بانوان آتش‌نشان به محل مورد نظر که یک مجتمع تجاری در کوی وحدت معالی‌آباد بود اعزام شدند. 

او گفت: همچنین در همان لحظه نخست به تیم‌های اورژانس، نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی اطلاع داده شد. 

بیشتر بدانید:جزئیات ماجرای خودکشی زنی در شیراز و پریدن او از طبقه پنجم یک مجتمع تجاری

وی ادامه داد: اولین تیم امداد و نجات ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه بعد از تماس در محل واقعه حضور داشت و اقدامات فنی را آغاز کرد، تیم ارتفاع نیز با ایجاد کارگاه در پشت بام اقدامات لازم را جهت فرود اضطراری انجام داد. 

عیدی‌پور گفت: فرمانده عملیات تیم‌های عملیاتی با توجه به موقعیت ناپایدار این بانوی حدودا ۴۰ ساله و احتمال سقوط در هر لحظه در نمای ساختمان، او را دعوت به آرامش کرد تا وی را از تصمیمش منصرف کند. 

عیدی‌پور در ادامه در پاسخ به انتقاداتی که به دیر رسیدن تشک نجات شده بود گفت: تشک نجات ما به دلیل وجود ترافیک در مسیر ۱۳ دقیقه در ترافیک بود و بیشترین ترافیک که به دلیل تجمع مردم و خودروها جهت تماشای این اتفاق رخ داده بوداز میدان احسان تا جلو مجتمع بود که ۸ دقیقه به طول انجامید و همزمان با رسیدن تشک، آن خانم خود را به صورت عمدی به پایین پرتاب کرد و فرصتی برای باد کردن تشک وجود نداشت. 

او گفت: سپس فرد مذکور توسط نیروهای اورژانس به یکی از بیمارستان‌های شیراز جهت احیا و انجام اقدامات درمانی منتقل شد. 

بنا بر گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی وضعیت این فرد نامناسب بوده و با ضریب هوشی پایین در آی‌سی‌یو بستری است.

حجم ویدیو: 34.41M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سلیمان
    0

    بهر صورت خودکشی ..اعتیاد ...بیکاری ...طلاق ...عدم ازدواج جوانان ...گرانی وتورم ...کارتن خوابی ووو....زیاد شده چه باید کرد عاقلان دانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها