بازداشت سرکرده باند سارقان حرفه ای در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرکرده گروه سارقان محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران و اعتراف وی به 300 فقره سرقت مشابه با همدستی اعضای گروه سارقان خبر داد.

بازداشت سرکرده باند سارقان حرفه ای در جنوب تهران

سردار علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: یکم تیر ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره  سرقت  محتویات خودرو و دریافت شکایت مال باخته، موضوع رسیدگی به  پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با دعوت از فرد مال باخته به اداره بیستم و تحقیقات از وی دریافتند؛ مال باخته جهت خرید لباس از یکی از شهرستان های شمال کشور به شهر تهران عزیمت کرده، پس از خرید به خودروی خویش مراجعه و متوجه تخریب قفل صندوق عقب و سرقت اموال داخل آن شامل؛ لپ تاپ، هارد و غیره به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان این اداره با بررسی صحنه جرم به روش های میدانی موفق شدند هویت یکی از مجرمان سابقه دار را شناسایی کنند و در ادامه با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، مخفیگاه این شخص را در جنوب تهران پیدا و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره بیستم انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهم طی تحقیقات کارآگاهان به 300 فقره سرقت محتویات خودرو با همدستی گروهی از سارقین اعتراف کرد، عنوان کرد: با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از متهم دستگیر شده، محل نگهداری بخش قابل توجهی از اموال مسروقه شناسایی و در بازرسی از این محل ، مقادیر متنابهی از اموال سرقت شده به شیوه سرقت داخل خودرو کشف و جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی مال باختگان به اداره بیستم منتقل شد.

وی ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند با استفاده از روش های علمی و شگردهای پلیسی 2 تن از مالخرها را شناسایی و آن ها را در 2 عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف و توقیف کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر،  دستگیری  دیگر اعضای این گروه از سارقان داخل خودرو در دستور کار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و متهمین پرونده  با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر  مال باختگان و دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها