کارگر اخراجی پسر مرد تاجر را ربود

کارگر اخراجی که پسر مرد تاجر را ربوده و 5 میلیارد تومان برای آزادی‌اش درخواست کرده بود ،پس از دستگیری انگیزه خود را انتقامجویی عنوان کرد.

کارگر اخراجی پسر مرد تاجر را ربود

 به گزارش خبر فوری، چندی پیش مرد ثروتمندی به اداره پلیس رفت و از ربوده شدن پسر ۲۵ ساله اش خبر داد. او به ماموران گفت: صبح امروز پسرم از خانه خارج شد اما دیگر خبری از او نشد. هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود. تا اینکه دقایقی قبل مرد ناشناسی از طریق  فضای مجازی  با من تماس گرفت و مدعی شد پسرم نزد آنهاست و در ازای آزادی‌اش درخواست پنج میلیارد تومان پول کرد. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس عظیم سهرابیکلیدخورد اما حدود 24  ساعت از ربوده شدن پسر جوان نگذشته بود که مرد تاجر و پسرش به پلیس مراجعه کردند.

پسر جوان درباره ربوده شدن خود گفت: در حال عبور از خیابان بودم تا به محل کارم بروم که خودرویی راهم را سد کرد و سرنشینان آن خود را مأمور معرفی کردند. من هم با تصور اینکه مأمور هستند سوار خودروشان شدم اما آنها مرا به باغی در خارج از تهران بردند و تهدید کردند در ازای آزادی‌ام باید ۵ میلیارد تومان پرداخت کنم. اما نمی‌دانم چطوری متوجه شدند که پدرم موضوع را به پلیس خبر داده و مرا آزاد کردند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به چهره نگاری از متهمان پرداختند و درنهایت کارآگاهان‌ اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که مردی به اتهام زورگیری در بازداشتگاه پلیس است که شباهت زیادی به متهم پرونده آدم ربایی دارد. 

پس از هماهنگی‌های قضایی متهم دستگیر شده به اداره آگاهی منتقل شد و در تحقیقات به آدم‌ربایی پسر مرد تاجر اعتراف کرد: من کارگر یک مرد تاجر ثروتمند بودم اما او به بهانه‌ای مرا اخراج کرد و از او کینه به دل گرفتم به همین دلیل با یکی از دوستانم  نقشه ربودن پسر مرد تاجر را طراحی کردیم. اما وقتی متوجه شدیم که مرد ثروتمند  به پلیس خبر داده ترسیدیم و فقط ۹۰ میلیون تومان از او گرفتیم و  رهایش کردیم.

با اعتراف متهم جوان، همدستش نیز به اداره آگاهی منتقل شد و به آدم‌ربایی اعتراف کرد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امورجنایی تهران تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.


 

منبع: خبرفوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد