بازداشت سارقان مسلح که برای موبایل قاپی دست به اسلحه می شدند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقان مسلح تلفن همراه، کشف یک قبضه سلاح کمری با مهمات مربوطه و کشف 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه در اقدام اطلاعاتی پلیس زاهدان خبر داد.

بازداشت سارقان مسلح که برای موبایل قاپی دست به اسلحه می شدند

 سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره  سرقت مسلحانه  تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان، با توجه به حساسیت های به وجود آمده اقدامات تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در ساز و کارهای صورت گرفته و اقدامات اطلاعاتی پلیس زاهدان یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین در بامداد روز گذشته در سطح یکی از خیابان های شهر شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در مواجهه اولیه با پلیس سعی در  انحراف  و گریز از موضوع جرم ارتکابی خود را داشتند، تصریح کرد: ماموران پلیس در بازدید نهایی از این دو سارق یک قبضه کلت کمری، 18 تیر جنگی و تعداد 4 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سوابق متعددی از انواع جرائم را در پرونده کیفری خود داشته اند گفت: مجرمان برای بررسی های تخصصی و کشف جرائم ارتکابی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خوبه،تو این مملکت اگه هیچی تداریم،عوضش امنیت داریم!!

  • ناشناس
    0

    یه وقت اعتراف اجباذی نگیرن مثل مسجد مکی خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها