ماشین لباسشویی جان زن مشهدی را گرفت

زنی جوان هنگام استفاده از ماشین لباسشویی در شهر مشهد به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

ماشین لباسشویی جان زن مشهدی را گرفت

سرهنگ احمد نگهبان در خصوص مرگ زن جوان در مشهد افزود: دیشب یک مورد برق گرفتگی در خیابان شهید سامعی بولوار بهمن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی ماموران کلانتری خواجه ربیع زن ۳۱ ساله هنگام برداشتن لباس های شسته شده از داخل ماشین لباسشویی به دلیل اتصال برق دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

نگهبان افزود: شهروندان و به خصوص بانوان در هنگام استفاده از وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    ماشین لباسشویی ساخت آلمان بوده حتما!

  • محسن
    1

    آیا مسول یا بزرگواری هست کاری کنه، به امام رضا ع با بغض به شما میگم کمکم کنید، من کارگر سرگذر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و مستجرم هستم، صاحبخانه گفته بخاطر ۳میلیون که نداشتیم بدهیم ما باید برویم، اما کجا برویم به همین خدای بالای سر یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان باز بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره از بین می‌ره اما نمیتوانم حتی دکتر ببرم، به خدا بچه هام دیشب برای غذا گریه کردن،الان با شکم گرسنه چشم انتزارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه بروم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها