بازداشت عاملان جنایت خونین در شهرقدس

: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل جنایت خونین مرداد ماه سال جاری خبر داد.

بازداشت عاملان جنایت خونین در شهرقدس

سرهنگ غلامعلی نعمتی با اشاره به  دستگیری  عامل ناامنی در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در مردادماه سال جاری و جراحت شدید یکی از شهروندان، بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر شده و ضمن انتقال مصدوم به بیمارستان 4 نفر از طرفین درگیری را دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده، متهمان جهت بررسی دقیق علت فوت در اختیار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفته و در بازجویی اعلام کردند که فردی به هویت معلوم با مقتول درگیر و پس از وارد کردن چندین ضربه با قمه به مقتول از محل متواری و عنوان داشتند که نقشی در  قتل  نداشته‌اند.

جانشین انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با مشخص شدن هویت قاتل تیم‌هایی متشکل از مأموران کلانتری و  پلیس آگاهی با اخذ دستور قضائی به مخفیگاه قاتل مراجعه کردند که مشخص شد وی دقایقی پس از درگیری از شهرستان قدس متواری و به نقطه نامعلومی در غرب کشور گریخته است.

سرهنگ نعمتی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی پس از حدود دو ماه تلاش بی‌وقفه موقعیت قاتل را در یکی از استان‌های مرزی شناسایی و روز گذشته در یک اقدام غافلگیرانه قبل از اینکه وی موفق به تغییر موقعیت خود و خروج غیرقانونی از کشور شود، وی را دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده مبنی بر درگیری و وارد کردن جراحات شدید به مقتول و در نتیجه قتل وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده  قاتل فراری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و روانه زندان شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها