مرگ متهم سابقه دار در بازداشتگاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از فوت یکی از مجرمین سابقه‌دار شهر کرمانشاه پس از دستگیری حین ارتکاب جرم خبر داد .

مرگ متهم سابقه دار در بازداشتگاه

 حمیدرضا کریمی ‌اظهار داشت: در پی وصول گزارشی به پلیس 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان و یکی از بیمارستان‌های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام و  مشخص شد که یکی از مجرمین سابقه‌دار سطح شهر اقدام به تخریب درهای بیمارستان و شکستن شیشه سه باب مغازه مجاور کرده است.

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین به دنبال اعمال مجرمانه این فرد، دو نفر از کارکنان این بیمارستان هم مجروح شده‌اند.

مأمورین حاضر در محل برای انجام وظیفه قانونی خود، ضمن دعوت فرد مورد نظر به آرامش و کنترل و مهار او، متهم را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال دادند.

در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه کیفری و چندین مرتبه سابقه دستگیری است.

کریمی عنوان کرد: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه‌ها دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی برای مداوا به صورت تحت‌الحفظ به یکی از مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت 48 ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.
دادستان کرمانشاه افزود: حسب دستور صادره قضایی، بعد از معرفی به زندان برای انجام تحقیقات به دستور مقام قضایی  متهم دوباره در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار دو نفر دیگر که تحت نظرگاه حضور داشتند، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد.
 مدعی‌العموم استان کرمانشاه گفت: جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده است و با اعلام نتایج پزشکی قانونی دلیل فوت او اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها