آتش‌سوزی در کشتی بین‌المللی مرد هندی را راهی گناوه کرد

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه از بستری شدن مرد هندی با ۵۰ درصد سوختگی در این بیمارستان خبر داد.

آتش‌سوزی در کشتی بین‌المللی مرد هندی را راهی گناوه کرد

دکتر محمدرضا شبانکاره بیان کرد: بیمار آقایی ۲۸ ساله که به دلیل سوختگی با شعله آتش در کشتی دچار سوختگی ۵۰ درصد شده بود بعد از ۱۷ روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و بخش حاد، با حال عمومی مناسب ترخیص شد.

وی عنوان کرد: آنوپ کوماراز تبعه هندوستان از بیمارستان عسلویه استان بوشهر برای درمان به بیمارستان سوختگی گناوه اعزام شده بود، با حال عمومی نامساعد و اینتوبه (دستگاه تنفس مصنوعی) در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بستری شد.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه با اشاره به سوختگی شدید این جوان اهل هند افزود: با لطف الهی و تلاش، کوشش و همت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه، بیمار پس از ۱۷ روز با حال عمومی مطلوب جهت ادامه درمان به کشورش رهسپار شد.

شبانکاره با ابراز تشکر و قدردانی از همکاری تیم جراحی دکتر دریانورد و کادر پرستاری بیمارستان سوانح سوختگی گناوه عنوان کرد: به دلیل شدت جراحات وارد شده بعد از طی کردن مراحل اولیه درمان جهت ترمیم زخم‌های سوختگی بیمار تحت عمل جراحی گرافت (پیوند پوست) قرار گرفت.

وی ضمن درخواست از مسئولین برای حمایت بیشتر از این مرکز درمانی خاطرنشان کرد: این بیمارستان تنها مرکز سوختگی در استان بوشهر است که کارکنان این مجموعه همیشه و در همه حال با روی خوش و حمایت کامل از بیماران، بزرگ‌ترین سهم را در درمان این بیماران داشته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها