حفاری غیرمجاز در سنندج جان یک نفر را گرفت

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: حفاری غیرمجاز در سنندج، یک نفر را به کام مرگ کشاند.

حفاری غیرمجاز در سنندج جان یک نفر را گرفت

محمدرضا زارعی، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش مردمی به اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سنندج، مبنی بر سقوط و محبوس شدن یک‌نفر در چاله حفاری شده غیرمجاز در منزل مسکونی یکی از محله‌های قدیمی این شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستورکار یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: پس از ورود یک تیم عملیاتی آتش‌نشانی، اورژانس ١١٥، کلانتری ١٥ سنندج و یک تیم از اداره آگاهی، فرد محبوس شده با تلاش فراوان از چاله بیرون کشیده شد اما متاسفانه در مسیر بیمارستان فوت کرد.
وی با بیان اینکه در این رابطه سه نفر حفار غیرمجاز دیگر نیز با هویت بومی و غیربومی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: حفاری انجام شده به قصد به‌دست آوردن اشیاء تاریخی در داخل یکی از اتاق‌های منزل مسکونی به عمق ١٥ متر صورت گرفته بود.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده مربوط به افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جهان
    0

    آقا خبر دارین چند شب قبل تو سقز مورخه ۲۰اذر ساعت ۱۰شب به یه خونواده اونم داخل خونشون حمله مسلحانه شده همه چیو نابود کردنو سرمایشونو بردن و با شلیک به دردیوار پدرومادر پیرو دختراروبا قنداق اسلحه زدن تا حدی که مادرشون تو ای سی یو بود و الانم ....کسی پیگیر هس ..!!!؟؟ اصلا چرا رسانه ای نشد عجیبه!!!!؟؟؟ مگه میشه همچین اتفاقی بیوفته اینهمه رسانه و فضای مجازی نپردازه بهش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها